Naburmuszona obsługa i..

...robienie idioty z klienta. Wielokrotnie korzystałem z tego sklepu dawniej, lecz obecnie robię to tylko z konieczności ponieważ widzę, że obsługa się nie zmienia a z tym jest największy problem. Panowie uważają, że wszyscy klienci to ćwierć inteligenci, którzy przychodząc do sklepu tylko zabierają czas obsłudze i robią wszystko, aby jak najszybciej się go pozbyć. Szczególny stosunek anty-kliencki ma jeden z panów ostrzyżony na jeża, niewysoki, który nie dość, że jest zwyczajnie bezczelny to jeszcze rozmawia z klientem w taki sposób, że kompromituje go uważając jego niewiedzę za swoją przewagę. Z dumą komentuje jak można tego przecież nie wiedzieć i z niekrytą ignorancją i szyderczym uśmieszkiem komentuje sytuację... Odechciewa się zakupów... Do tego dochodzą problemy z reklamacjami. Miałem sytuację, gdzie karta dźwiękowa uległa uszkodzeniu i emitowała zakłócenia a panowie ze sklepu zapierali się, że na pewno jest dobra bo sprawdzili ją u siebie...teraz uwaga-NA SŁUCHAWKACH DO GIER. Dopiero wizja sprawy sądowej pomogła rozwiązać sprawę i znalazła się procedura reklamacyjna i finalna wymiana sprzętu na nowy. Ponadto-na stronie podany jest telefon, który jest wiecznie zajęty.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

Re: Naburmuszona obsługa i..

Ten pan z jeżem na głowie ma po prostu dobre poczucie humoru i nie lubi z idiotami rozmawiać :-)
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1