Naciągacze
Chodzi o sklepy stacjonarne.
Zwroty zakupów stacjonarnych i odzyskanie gotówki - NIEMOŻLIWE!!! Za zwrot dostaje się kartę przedpłaconą, którą można płacić TYLKO w Smyku. Karta ważna TYLKO 1 ROK (bez odnawiania). Po upływie roku, jeśli przez rok zapomniało się o karcie, kasa przepada! Sprawdźcie w regulaminie.
Konsultowałem to z infolinią Smyka dwukrotnie. Za pierwszym razem zostałem wprowadzony w błąd. Konsultantka słabo wyjaśniała różnice zwrotów w sklepie www i stacjonarnym, mówiła za to, żeby dokonując zwrotu, przyjść do sklepu z kartą, którą się płaciło. Za drugim razem wszystko się wyjaśniło ale nie zrobili ustępstw. Obiecałem im, że będę dzielił się moją opinią na temat ich SZTYWNOŚCI wobec klienta i tego, że mocno naciągają z tymi kartami. To też czynię.
Plecak dla dziecka - cena mocno wygórowana. W innym sklepie znalazłem około cztery razy tańszy odpowiednik, taki sam.
Zwroty zakupów stacjonarnych i odzyskanie gotówki - NIEMOŻLIWE!!! Za zwrot dostaje się kartę przedpłaconą, którą można płacić TYLKO w Smyku. Karta ważna TYLKO 1 ROK (bez odnawiania). Po upływie roku, jeśli przez rok zapomniało się o karcie, kasa przepada! Sprawdźcie w regulaminie.
Konsultowałem to z infolinią Smyka dwukrotnie. Za pierwszym razem zostałem wprowadzony w błąd. Konsultantka słabo wyjaśniała różnice zwrotów w sklepie www i stacjonarnym, mówiła za to, żeby dokonując zwrotu, przyjść do sklepu z kartą, którą się płaciło. Za drugim razem wszystko się wyjaśniło ale nie zrobili ustępstw. Obiecałem im, że będę dzielił się moją opinią na temat ich SZTYWNOŚCI wobec klienta i tego, że mocno naciągają z tymi kartami. To też czynię.
Plecak dla dziecka - cena mocno wygórowana. W innym sklepie znalazłem około cztery razy tańszy odpowiednik, taki sam.