Odpowiedź obiektu
Witam,
Ustosunkowując się do w/w wypowiedzi:
- sygnał analogowy, szczególnie na telewizorach nowych generacji (wysoka przekątna ekranu) zawsze będzie gorszej jakości niż w przypadku telewizji cyfrowej, chociażby SD. Dlatego też nie oferujemy tego rodzaju telewizji nowym Abonentom a naszych dotychczasowych zachęcamy do skorzystania z różnorodnej liczby pakietów cyfrowych.
- co do zarzutu o programy cyfrowe, nie mogę się zgodzić z ich kiepską jakością, w obu naszych biurach jest ta sama telewizja, którą oferujemy naszym klientom więc można naocznie sprawdzić jakość programów cyfrowych, problem może dotyczyć położonej instalacji kablowej - proszę o kontakt z naszym serwisem.
- we wrześniu 2012 uruchomiliśmy ponad 70 nowych programów cyfrowych, oraz nowe pakiety. Naszym dotychczasowym Abonentom posiadającym pakiety SD i/lub HD promocyjnie, za darmo zostały uruchomione wszystkie nowe programy, celem sprawdzenia, które programy najbardziej podobają się domownikom i dzięki temu ułatwienie w wybraniu nowych pakietów cyfrowych. Po pewnym czasie nowe programy zostały wyłączone (dla posiadaczy starych pakietów) a lista programów powróciła do tej, na którą Ci Abonenci mieli podpisane umowy. Nikogo nie zmuszamy do korzystania z nowych pakietów, także umożliwiamy Abonentom, którzy są zainteresowani zmianą pakietów (a ich wcześniejsza umowa jeszcze nie wygasła) skorzystanie z nowych promocji.
- które programy znikają? Wszystkie programy, które ostatnio "zniknęły" - zostały albo zmienione nazwy (jak ostatnio z kanałami ZONE, które zmieniły się na CBS) oraz likwidacja programu TV1000 były spowodowane decyzją właścicieli danych programów, na którą nikt (nawet konkurencja) nie mieli wpływu.
- proszę o kontakt pod nr: 58 7418413 celem rozmowy na temat kiedy i na jaki adres mailowy zostały wysłane wiadomości, które pozostały bez odpowiedzi.
0
0