W tym salonie oddałem buty tylko na reklamację (kupione były gdzie indziej). Obsługa w ogóle nie dyskutuje - od razu mówią że nic nie mogą i wszystko załatwiają Wadowice. Tam do działu reklamacji mimo wielu prób nie udało mi się dodzwonić. Buty po naprawie wróciły upaćkane od kleju co widziały pracownice - a nie widzi ktoś kto gwarancją się zajmuje... Złożenie reklamacji z żądaniem kontaktu kogokolwiek z działu reklamacji spotkało się z pisemną odmową, Odpowiedź jaką otrzymałem to że mogę sprawę kierować do sądu. Buty oddane były pod koniec okresu gwarancji - prawdopodobnie mamy do czynienia z kolejną szanowaną firmą która próbuje uciec od odpowiedzialności twierdząc że kilka miesięcy przed końcem gwarancji można każde roszczenie klienta odrzucić... Nie kupię więcej butów firmy Badura bo płacąc tak dużo oczekuję lepszej obsługi klienta i lepszego do niego podejścia.