Niestety nie polecam, towar non stop w serwisie, kontakt ze sklepem telefonicznie i meilowo niemożliwy. Tłumaczą się, że ,,koledzy mają widocznie dużo pracy i nie mogą odebrać telefonu lub odpisać na meila". Dotyczy to również infolini. (czyli brak kontaktu) Proszę nie wierzyć w serwis 48h i w to, że ktoś zadzwoni i poinformuje, że towar jest do odebrania. Sklep mam po drodze z pracy więc przy drugiej reklamacji zachodziłam co 2 dni, żeby się dowiedzieć kiedy można odebrać komputer. Pierwsza reklamacja (wymiana dysku twardego) 3 tygodnie, druga reklamacja 2 tygodnie. Odebrałam dziś komputer ze sklepu i aż boje się włączyć, żeby znowu nie było blue screena. Płacę już 3 ratę za kompa a praktycznie z niego nie korzystam. Zraziłam się bardzo do obsługi i serwisu sklepu, i na pewno więcej nie skorzystam z net-sa.