Nie polecam

W laptopie została wymieniona matryca (ekran) po okolo miesiącu od naprawy ramka wokół ekranu zaczęła pękać. Po przyjrzeniu się widać że nowa matryca nie pasuje do ramki w laptopie co najprawdopodobniej jest przyczyną wspomnianego pękania. Serwis stwierdził, że to nie ich wina i nie przyjął reklamacji. Dodatkowo w laptopie została zamontowana matryca dużo gorszej jakości o czym nie zostałem wcześniej poinformowany.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

W Pana opinii jest wiele nieścisłości.
Laptop został wydany w sprawmy stanie. Reklamacja o której mowa, została zgłoszona przez Pana po roku czasu użytkowania laptopa. Przyjęliśmy ową reklamację ale okazało się, że laptop jest w gorszym stanie, niż go Panu zwróciliśmy, a ramka jest połamana, a nie popękana.
To, że matryca została wymieniona w naszym serwisie, nie oznacza, że odpowiadamy za wszystkie inne uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania przez Pana laptopa, w przeciągu całego roku.
Nie może Pan również oskarżać nas o zamontowanie „gorszej jakości matrycy” tylko na zasadzie własnych subiektywnych odbiorów kolorów. Zwłaszcza porównując te kolory do swoich wspomnień z przed 2 lat.
Uczciwość to jedna z głównych wartości naszej firmy ale nie możemy się godzić na tak aroganckie próby jej nadużywania.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0