Nie polecam

Zamowilismy w sklepie narożnik. Obsługa hmm jedna Pani się nami zainteresowała i pomogła w zakupie a reszta stała w kupce i udawała że nas nie widzi a na nasze pytania odpowiadały bardzo opryskliwie. Zamowilismy narożnik z opcja dostawy, w której mieliśmy zaznaczony montaż. Jakiez było moje zdziwienie gdy po przyjeździe Panów, wnieśli narożnik rozpakowali, dali do podpisania papiery odnośnie zadowolenia z dowozu i zaczęli wychodzić. Na moje pytania co z montażem powiedzieli że w pkt 2 jest napisane że do 15 minut po przyjeździe a ich 15 minut wlasnie mija. Szkoda tylko że Panowie cwaniacy siedzieli w aucie po przyjeździe przed rozpakowaniem, jedli śniadanie i palili fajkę aby im ten czas minął. Na domiar złego okazalo się że w jednym miejscu narożnika jest pęknięcie i radz sobie człowieku sam. Odradzam zakupy w tym miejscu, ceny do jakości zdecydowanie za wysokie a i obsługa pozostawia wiele do życzenia o reklamacji nie wspomnę.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Przerabiałam temat z dowozem miesiąc temu. Równiez naroznika z salonów agata i również z opcją wniesienia na górę bo jestem sama, mąż w delegacji, a ja w dodatku w ciązy :D U mnie poszło całkiem sprawnie, bo wnieśli a nawet ustawili jak poprosiłam. Może to ta ciąża tak dziala ;p A w sklepie sprzedawca tez musze przyznac ze byl bardzo mily. Oprowadzil mnie po calym asortymencie narożnikowym, pokazal tez kombinacje kolorów dostepne na ich www... Naprawde sprawnie poszedl ten zakup - szybciej niz zazwyczaj z mężem ;p
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

A składała Pani reklamację. Proszę złożyć reklamację i odnieść się i do uszkodzenia i zachowania firmy która była odpowiedzialna za transport. Na pewno warto dać firmie szansę rozwiązania tematu. ;)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

no chyba najlepsza opcja. zreszta protokol spisuje sie juz przy odbiorze prawda? przynajmniej ja tak mialam i reklamacja przebiegla calkiem sprawnie
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

to są jakieś podstawione osoby przed wszystkim trzeba wiedzieć, że trzeba spisać protokół i nie podpisać niczego zanim nie złożą kanapy, a sklep nie reaguje na reklamację klientów
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0