Nie przesadzajmy.

Każdy narzeka na brak możliwości dodzwonienia się... Ludzie, rejestrowałam się tam już kilka razy i za każdym razem telefon był odebrany. Musiałam dzwonić maksymalnie dwa razy! Jak ktoś poczeka kilka sygnałów więcej to przecież też ten telefon odbiorą, Ci ludzie są w pracy i ciężko rejestrować pacjenta, który stoi obok i jednocześnie tego który dzwoni, jak poczekacie 7 sygnałów a nie 3, to Wam się nic nie stanie. A z obsługi lekarza do jakiego chodzę jestem bardzo zadowolona :) Dziękuję!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 3

Re: Nie przesadzajmy.

niestety kiedyś może i odbierali, ale od jakiegoś dłuższego czasu rezerwuje kilka dni by móc tam się dodzwonić.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Nie przesadzajmy.

A nie szkoda tych kilku dni na dzwonienie? Prościej i szybciej byłoby tam pojechać i załatwić to osobiście - zależnie od miejsca zamieszkania to tylko 1-2 godziny.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

Re: Nie przesadzajmy.

Niektórzy pracują .I po prostu nie mogą. A poza tym w jakich czasach my żyjemy? Internet też mógłby tu zadziałać. Ale po co? Ja przepisałam się na Gdyńską. Przynajmniej rejestracja internetowa jest możliwa i nie ma problemu z rejestracją nawet w nocy. Mimo ogromnej liczby pacjentów. Ta przychodnia to porażka !!!!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0