Uważam, że Nissan produkuje ładne i dość niezawodne samochody (mam już czwartego) jednak serwisy a przynajmniej ich część jakością swoich usług wręcz odstraszają klientów.Niedawno złożyłem reklamację gwarancyjną w KMJ Gdańsk w związku z" poceniem się" reflektora.Pan po krótkich oględzinach odmówił jej uznania "bo zderzak w jego ocenie był malowany i to na pewno z tego powodu"Odmówił też demontażu zderzaka aby to potwierdzić lub wykluczyć chyba że zapłacę 210 zł.Nadmieniam, że niedługo wcześniej wykonałem przegląd gwarancyjny w tym serwisie i nie zgłoszono żadnych uwag.Zbulwersowany tą sytuacją złożyłem skargę do centrali Nissana /która mieści się w Budapeszcie/niestety odpowiedziano mi iż nie ma podstaw do kwestionowania decyzji KMJ Gdańsk i jest ona ostateczna.Jednak nie dałem za wygraną i udałem się do serwisu Nissan MaxUsługa we Olsztynie /200km/ gdzie samochód nabyłem.Tam stosunek do sprawy i opinia była zupełnie inna.Przeprowadzono pełne oględziny z bezpłatnym demontażem zderzaka, stwierdzono że reflektor nie jest uszkodzony mechanicznie i po ok.m-cu wymieniono reflektor w ramach gwarancji.W tym serwisie spotkałem się i z fachowością i życzliwością.Dlatego polecam tę firmę.