Niechętna obsługa

Od jakiegos czasu jestem klientem sklepu mięsnego w Straszynie,który miesci się w NETTO,kilkakrotnie zdarzyło mi się prosić panią o pokrojenie mi wędliny jak najcieniej,pani proponowała mi na siłę plastry,które były już nakrojone,których ja nie chciałem ponieważ nie odpowiadała mi gróbosc i ja chcę swieżo pokrojone,przecież płace pieniążkami prawdziwymi i chcę otrzymać towar jaki oczekuję,pani owszem pokroiła mi ,ale chyba na złosc,bo po otwarci w domu okazało się,że plastry są podwójnej grubosci niż te w gablocie,zrobiono mi to oczywiscie na złosć,chyba nie będe już robił zakupów w tym sklepie chociaż jest mi po drodze,ale (łaskibez)
Krzysztof
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: Niechętna obsługa

mi też sprzedano raz te wsześniej nakrojone, następnego dnia były śliskie i do wyrzucenia
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0