Niekompetentni pracownicy
Jeden z pracowników obsługi klienta bardzo niekompetentny- o wszystko musiał pytać się koleżanek z biurka obok, mnóstwo zamieszania, nie wiedział podstawowych rzeczy. Oddany Panu formularz musiałam poprawiać jeszcze raz- specjalnie przychodzić do banku, bo okazało się, że Pan go źle sprawdził. Informacje o wymaganiu dodatkowych dokumentów podane kilka dni przed deadlinem- który normalny pracujący/studiujący człowiek ma czas załatwić coś z ciągu 3-5 dni? Ja na pewno nie. Panie 'podpowiadające' Panu obok bardzo nieprzyjemne- radzę ściszyć głos albo mówić z mniejszą pretensją-i przychodzę do banku i chcę się czegoś dowiedzieć, po to tam Państwo są, żeby udzielić mi wyczerpujących informacji, a nie życzę sobie tonu 'przyszła i się pyta', z wielkim oburzeniem i pretensją. Radzę wymienić część obsługi, albo chociaż porządnie przeszkolić. Nie polecam!