NiezadowoleniKlienci - ocena
Niezadowoleni stali klienci od 10lat
Od chwili przejecia Interkaru przez Orange i stworzenia Interkam jest to najgorsza firma z jakia przyszlo nam miec nieprzyjemnosc. Nie ma tygodnia, zeby nie bylo awarii. Wielokrotnie, powtarzam wielokrotnie (!) nie dziala internet. Jesli ktos musi pracowac to lepiej niech sobie odpusci, bo nie znacie dnia i godziny. Przestrzegamy przed ta firma. A osoby pracujace na infolinii to jest jakas pomylka. Kaszubska zlosliwosc, niekompetencja i bezczelnosc. Nieliczne jednostki mowia tam ludzkim glosem. Kto mial kontakt ten wie. Nie polecam po calosci.
Od chwili przejecia Interkaru przez Orange i stworzenia Interkam jest to najgorsza firma z jakia przyszlo nam miec nieprzyjemnosc. Nie ma tygodnia, zeby nie bylo awarii. Wielokrotnie, powtarzam wielokrotnie (!) nie dziala internet. Jesli ktos musi pracowac to lepiej niech sobie odpusci, bo nie znacie dnia i godziny. Przestrzegamy przed ta firma. A osoby pracujace na infolinii to jest jakas pomylka. Kaszubska zlosliwosc, niekompetencja i bezczelnosc. Nieliczne jednostki mowia tam ludzkim glosem. Kto mial kontakt ten wie. Nie polecam po calosci.