Nina - ocena
1 gwiazdka, bo nie da się dać mniej. Podejście do klienta zdecydowanie nieprofesjonalne. Wizyta umawiana z tygodniowym wyprzedzeniem, ponieważ liczyła się dla mnie punktualność wizyty. Po punktualnym przybyciu zostałam przywiana hasłem "proszę czekać bo jest inny pacjent". Po 15 min czekania, gdy uprzejmie przypomniałam się, że byłam umówiona na konkretną godzinę, zostałam w nieuprzejmy sposób zrugana, że mam dać obsługującej pani czas, by skończyć poprzednią wizytę. W międzyczasie czekała ze mną inna para, która została również umówiona na konkretną wizytę, zaledwie 10 min po "mojej". Ja miałam mieć dobierane wkładki dla dziecka, co raczej nie trwałoby 10 min, a tu już kolejni zostali umówieni - oni by czekali dużo dłużej. Jednym słowem nie polecam za brak szacunku do klienta i opryskliwe zachowanie. Dodatkowo minus za przebywanie kota w gabinecie - totalny brak higieny. Kto godzi się na traktowanie z góry, może próbować się tam wybrać. Jak odczeka swoje może zostanie przyjęty.