Siesta rozczarowała mnie niskim poziomem obsługi klienta i dużymi problemami z organizacją kursu.
Mimo zadeklarowanych w umowie godzin zajęć, szkoła kilkakrotnie przesuwała zajęcia o 30-40 min nie uprzedzając mnie o tym. Najbardziej oburzające było to, że sekretarka za każdym razem twierdziła, że dzwoniła do mnie w tej sprawie, ale włączała się poczta głosowa, na którą się nagrała - co nie mogło być prawdą, gdyż nigdy nie miałam włączonej poczty głosowej!; dodam, że po sprawdzeniu po sprawdzeniu, nr telefonu w bazie szkoły okazał się poprawny. Do tej pory zachodzę w głowę, do kogóż to obsługa szkoły wydzwaniała z powiadomieniami.
Ostatecznie szkoła narzuciła inne niż w umowie godziny zajęć - bez jakichkolwiek wcześniejszych ustaleń. W związku z tym byłam zmuszona zrezygnować z kursu; odzyskałam pieniądze dopiero po powołaniu się na prawa konsumenta.
Nie polecam. Korzystałam z usług różnych szkół językowych, ale z takim brakiem profesjonalizmu nigdzie indziej się nie spotkałam.