OBSŁUGA I KIEROWNIK
W listopadzie kupiłem grila elektrycznego. Okazało się, że nie działa. Na drugi dzień chciałem go wymienić lub zwrócić. Pan kierownik stwierdził, że był używany i nie może go wymienić. Obsługa i kierownik nie wiedziały jak wypisać reklamację. Przy następnej wizycie oddaliśmy do naprawy. Naprawa trwała ponad miesiąc (wielokrotnie dzwoniłem). Po odebraniu dalej nie działał. kolejna wizyta w JULI, kierownik dalej się zapierał, że działa poprawnie i on może "usmażyć na nim kiełbaski". Po wielkich trudach, żekomo na nasz koszt wyśle grila do serwisu. Po następnych tygodniach serwis stwierdził, że jednak gril się nie nadaje. niezbyt miłym telefonem zostaliśmy poproszeni o przyjazd do sklepu po następnego grila lub zwrot gotówki. Oczywiście obsługa szukała wiatru w polu i jakimś cudem odebraliśmy pieniądze. Trwało to 5 miesięcy. serdeczne podziękowania dla pana kierownika za "miłe" traktowanie klientów i wyszkolenie personelu. O mijajcie ten market.