Zakupiona kanapa (mykena) okazała się być wykonana z wadliwej tkaniny. Po rozmowie telefonicznej bezpośrednio z producentem skąd odesłano mnie do sklepu gdzie dokonałem zakupu (rozmowa z dnia 13.11.2017r) wysłałem emaile ze zdjęciami (sugestia obsługi sklepu w galerii Przymorze). Po 10 dniach oczekiwania na odpowiedź usłyszałem aroganckie "przecież na rozpatrzenie reklamacji jest 14 dni!). Dziś mamy 1 marzec 2018r,a więc minęło dokładnie 108 dni (108 DNI!!!) a sklep zamiótł całą sprawę pod dywan! Oczywiście kanapa została z taką tkaniną z jaką przyjechała, ale nigdy więcej nie zakupie nic od tego producenta (i będziemy odradzać wszystkim potencjalnym klientom hak tylko się da) a sklepy od czasu uplyniecia rozpatrzenia reklamacji omijamy szerokim łukiem.
ZDECYDOWANIE ODRADZAM KUPOWANIE PRODUKTÓW FIRMY RESTO DESIGN!
Dla zainteresowanych podaję email:
grawek@wp.pl