Obligatoryjna zmiana podładek pod tablice?

Dlaczego podczas wizyty w serwisie zamieniono podkładki "Jestem z Gdańska" na firmowe? Bez pytania. Bez powodu. Owszem, pozostawiono w bagażniku i je sobie teraz muszę z powrotem zmienić. Ale tak się po prostu nie robi. Serwis bdb.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Obligatoryjna zmiana podładek pod tablice?

Witam wszystkich potencjalnych klientów serwisu KMJ Kaszubowscy podziele się moimi doświadczeniami. Pan władca serwisu P. kierownik Tadeusz K. potraktowal mnie jak intruza jak ja śmiem im przeszkadzać w sielance czyli nic nie robieniu. Zanim wymieniłem usterki to już nastąpila diagnoza wstępna przez wyżej wymienionego Pana. Mechanik po oględzinach nic nie chcial powiedziec bo to ,,tajemnica". Od Pana Kierownika dowiedzialem sie ze do wymiany jest amortyzator a odstająca uszczelka w drzwiach w niczym nie przeszkadza. Lecz ja uparty pojechałem do innego serwisu Nissana w innym mieście i tam ku mojemu zaskoczeniu podejscie do klienta wzorowe uszczelka została wyjęta i poprawnie zamontowana (nic nie odstaje) a amortyzator okazał się w 100% sprawny trzeba było co nieco dokręcić.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0