Obsługa masakra cz. 1

Sam asortyment oraz ceny są przystępne, ładne aranżacje i szeroki wybór. Jednak sama obsługa niestety pozostawia wiele do życzenia... Zakupy do łazienki praktycznie wszystko(kafelki, umywalka, szafka, brodzik, kabina)
oraz na ścinę gipsowa cegła dodatkowo ponad 20m2 gresu polerowanego do kuchni. Po pierwsze otrzymalismy info, że nadmiar cegieł można zwrócić potem kiedy okazało się, że jednak mamy spory nadmiar.. Nie ma możliwości zwrotu:( Mieliśmy swoja "opiekunke" p. Emilię co telefon o dostepność zamówionych produktów i zapytanie kiedy będą zero informacji na ten temat p. Emila albo nie oddzwaniała albo wykręcała się od odpowiedzi, @ ignorowane. Źle skompletowane zamówienie trzeba było jezdzic 3 razy aby wszystko dokupić. Nasi fachowcy wiele razy jezdzili po towar po zapewnieniach ze bedzie w danym dniu okazywało się inaczej i kolejne dni oczekiwania. Póki klient kupuje i nie zapłaci mili i wspaniali po wprowadzeniu całej opłaty olewanie klienta. Zgłoszona została reklamacja na deske sedesową, która nie trzymała się sedesu oczekiwanie na rzecoznawce i kontakt ponad 2 tyg ocena towar pełnowarosciowy musze sobie codziennie "kontrować śrubę" cokolwiek to oznacza...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Obsługa masakra cz. 2

Na kolejny moj telefon informacja: Reklamacje nalezy kierowac do producenta i mam sobie tam wysylac @ i
pretensje...
Podsumowujac poki klient zamawia i kupuje jest swietnie jak juz zaplaci a wystapi jakis problem niestety jest
olewany i odsylany gdziekolwiek byle by obsluga sklepu przypadkiem nie musiala sie tym zajac. Dodatkowo
p. Emila nie obeznana w towarze, ktory sprzedaje np. na pytanie czy dana szafka posiada podzial na
wewnetrzne szafki i czy mozna i czy moze byc to inny wymiar niz na ekspozycji odpowiada, ze NIE a po
wejsciu na strone producenta i pozniej wykonaniu telefonu do niego okazuje sie, ze nie ma problemu Inna sytuacja w katalogu jest szafka pod umywalke. Klient zadaje pare pytan P. Emilia chyba "zapomina" ze
taki sam towar znajduje sie na ekspozycji i zajmuje ponad godzine mojego cennego czasu wyjasnienie
watpliwosci. Na samym koncu jak wykonuje tel do producenta okazuje sie ze towar jest na ekspozyji i mozna
go sobie na spokojnie obejrzec heh zabawne... Zakupy zrobilam w Bokaro gdyz towar jest fajny ceny w
wiekszosci przypadkow takie jak u producenta. Ogolnie Polecam ale na pomoc i wysoka jakosc obslugi nie
ma co liczyc:( a szkoda bo fajny sklep.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0