Obsługa masakryczna

Może i oferta jest ok, ale jej realizacja pozostawia bardzo wiele do życzenia. Obsługa jest niemiła, opieszała, nie realizuje zapowiedzianych działa. Gdy dzwonię dostaję odpowiedź: a co ja mam Pani powiedzieć? To nie moja wina (tylko kogoś innego z biura). Mówią, że coś zrobią od razu a czekam pół dnia. Obiecują, że zadzwonią a nie dzwonią. Jestem klientką od 7 lat i nigdy kontakt z obsługą nie był poprawny.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu:

Szanowna Pani,

W imieniu firmy bardzo przepraszam za całą sytuację. Gdyby była Pani skłonna przekazać informację (na adres: marketing@biall-net.pl) o jaki adres chodzi i kiedy były zgłaszane problemy to będziemy w stanie sprawdzić jaki pracownik tak Panią potraktował i wprowadzić odpowiednią zmianę w systemie szkoleń aby do takich sytuacji nigdy już nie dochodziło. Jest nam przykro tym bardziej, że dobre relacje z klientami są dla nas priorytetem a takie sytuacje niszczą pracę wielu osób, którym dobra opinia o firmie leży na sercu.
Z poważaniem
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: Odpowiedź obiektu:

Przekazałam informację zgodnie z sugestią, do dziś nie dostałam odpowiedzi na swój e-mail, natomiast dodatkowo upewniłam się, że firma Biall-Net posiada kompletnie niekompetentnych pracowników. BARDZO NIE POLECAM! Nawet jeśli gdzieś jest drożej to lepiej dorzucić te parę złotych i mieć święty spokój!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0