Oddział w Gdańsku,ul.3 Maja.
Potrzebowałam alternatywnego rachunku bankowego (mam już konta,lokatę, i RM u konkurencji).Po porownaniu w internecie ofert kilku banków,wybrałam BZ WBK.Odwiedziłam więc oddział na ul.3 Maja.Na obsługę nie czekałam długo."Doradca klienta",który mnie obsługiwał,nie za dobrze znał specyfikację produktów i usług banku (zapytałam też o inne,niż rachunek bankowy, oferty).
Gdy chciałam uzyskać więcej informacji o interesującym mnie produkcie, zostałam skierowana do innego doradcy.Załatwianie formalności przy zakładaniu konta,przebiegało dość sprawnie.Obsługujący mnie pan -mimo braku znajomości oferty banku! - kulturalny,uprzejmy,nie był nachalny,nie narzucał się.
Pomysł z dwiema wizytówkami (wtajemniczeni ;) wiedzą, co mam na myśli),jest naprawdę świetny.Z powodzeniem wykorzystuję go w swoich relacjach zawodowych.
Gdy chciałam uzyskać więcej informacji o interesującym mnie produkcie, zostałam skierowana do innego doradcy.Załatwianie formalności przy zakładaniu konta,przebiegało dość sprawnie.Obsługujący mnie pan -mimo braku znajomości oferty banku! - kulturalny,uprzejmy,nie był nachalny,nie narzucał się.
Pomysł z dwiema wizytówkami (wtajemniczeni ;) wiedzą, co mam na myśli),jest naprawdę świetny.Z powodzeniem wykorzystuję go w swoich relacjach zawodowych.

