Kupiłem na Grouponie kupon do skorzystania z oferty tego przybytku; na stronie jest informacja o tym że trzeba zarezerwować, zatem zadzwoniłem chcąc zarezerwować i tu okazuje się że nie jest to możliwe; znaczy jest możliwe ale w dni powszednie - na stronie groupona nic takiego nie jest napisane...
dziś jest 8 stycznia i okazuje się że wszystkie weekendy do marca są zarezerwowane...
Gdybym chciał normalnie zapłacić i pójść to oczywiście jest taka możliwość i stolik się znajdzie....
I to ma mnie zachęcić do skorzystania z oferty tej pseudo restauracji???
Żenada!!!!
W czym jestem gorszy od innego klienta???
Za ten Groupon tak samo zapłaciłem jak inni klienci którzy płacą "żywą gotówką"; nie interesuję mnie sposób rozliczania między Groupon a Napoli, ale jedno wiem na pewno: nigdy moja noga tam nie postanie i mam nadzieje że właściciel zrozumie na czym polega idea zakupów grupowych....
Z drugiej strony mam nadzieję że owy właściciel nie długo będzie się cieszyć z klientów; po opiniach wcale się nie dziwię....
Właściciel myśli że jeśli udostępni "promocję" (powtarzam nie było mowy na Grouponie o tym że w piątek, sobotę i niedziele nie można korzystać z kuponów) to przybędzie klientów...