Oferta OK, jakość obsługi klienta fatalna!
Kupiliśmy mieszkanie na Zakoniczynie i kilkukrotnie musieliśmy kontaktować się z paniami z biura na Wita Stwosza. Te panie w poważnej firmie nie przepracowałyby jednego kwartału z takim podejściem do klienta. Lista grzechów jest długa:
- Nieodpisywanie na emaile
- Nieodbieranie telefonów
- Nieuprzejmość w trakcie rozmowy
- Traktowanie klienta jak zło konieczne
- Brak podstawowych zachowań savoir vivre typu powiedzenie "dzień dobry" i kontakt wzrokowy z klientem w momencie wejścia do biura
- Niedotrzymywanie terminów
Wygląda na to, że PB Górski korzysta z dobrej koniunktury budowlanej w Trójmieście, na zasadzie "wszystko się sprzeda, na pana miejsce jako klienta jest 10 chętnych". Ciekawe, co będzie jak koniunktura się odwróci.
- Nieodpisywanie na emaile
- Nieodbieranie telefonów
- Nieuprzejmość w trakcie rozmowy
- Traktowanie klienta jak zło konieczne
- Brak podstawowych zachowań savoir vivre typu powiedzenie "dzień dobry" i kontakt wzrokowy z klientem w momencie wejścia do biura
- Niedotrzymywanie terminów
Wygląda na to, że PB Górski korzysta z dobrej koniunktury budowlanej w Trójmieście, na zasadzie "wszystko się sprzeda, na pana miejsce jako klienta jest 10 chętnych". Ciekawe, co będzie jak koniunktura się odwróci.