Olewactwo klienta
Witam,
Niestety zawiodłem się na tym salonie sprzedaży. Totalne olewanie klienta, może zakupy na 1000 zł to nie jest duża kwota, ale totalny brak podejścia. Opóźnienie w dostarczeniu kafelek ok. tygodnia, każdego dnia brak informacji o przesyłce, brak oddzwonienia. Można usłyszeć "nie mogłam oddzwonić bo mam dużo klientów", od dzisiaj macie jednego mniej, więc może polepszy się Wam jakość pracy.
P.S. Szczęśliwy ten, który się do tego salonu w ogóle dodzwoni.
Pozdrawiam
Niestety zawiodłem się na tym salonie sprzedaży. Totalne olewanie klienta, może zakupy na 1000 zł to nie jest duża kwota, ale totalny brak podejścia. Opóźnienie w dostarczeniu kafelek ok. tygodnia, każdego dnia brak informacji o przesyłce, brak oddzwonienia. Można usłyszeć "nie mogłam oddzwonić bo mam dużo klientów", od dzisiaj macie jednego mniej, więc może polepszy się Wam jakość pracy.
P.S. Szczęśliwy ten, który się do tego salonu w ogóle dodzwoni.
Pozdrawiam