Oro

Temat dostępny też na forum: Oro
Oro powstanie w bezpośrednim sąsiedztwie Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku, co oznacza dostęp do szeregu obiektów sportowych. Bardzo blisko jest stąd do Parku Oliwskiego i zielonych terenów Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego, szybko można też dojechać do plaży.

Komunikacja miejska dostępna jest dzięki niewielkiej odległości od linii tramwajowej, przestanku SKM oraz pętli ...
więcej
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Pułap 12 000 zł / m2 za duże mieszkania robi wrażenie. Tylko szkoda, że negatywne. Dotychczas takie ceny były rezerwowane dla atrakcyjnych lokacji w bliskim sąsiedztwie zatoki.
popieram tę opinię 13 nie zgadzam się z tą opinią 7
trzeba przyznać ,że ceny z kosmosu . Lokalizacja nie jest aż tak dobra .
na rynku nieruchomości jest naprawdę wariactwo cenowe.
popieram tę opinię 13 nie zgadzam się z tą opinią 9
Przyszlym mieszkancom proponuje wybrac sie raz wieczorem na teren przyszlej budowy:-) boiska sa czynne do 22 i non stop ktos na nich gra, przy wlaczonych swiatlach jupiterow. Deweloper jawnie szuka frajerow i zamiast zaprojektowac parking od strony boisk zeby zminimalizowac uciazliwosc to uznali chyba, ze wszystko sie sprzeda. Czas pokaze kto jest madrzejszy - ludzie czy deweloper.
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 8
nigdy bym nie pomyślał, że na boiskach ktoś może grać. same uciążliwości mieszkać w tym mieście!
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 2
lol, co jest gorsze, boisko czy Grunwaldzka?
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
dla tutejszych mieszkańców nie starcza tych tzw. atrakcji a co dopiero dla przyjezdnych. Kołchoz i tyle. Nawet na Zaspie za komuny były jakieś zieleńce, boiska odstępy między budynkami a teraz załadują tych wszystkich ludzi w jedno miejsce. Park w Oliwie będzie wyglądał jak Grunwaldzka w szczycie. Ciekawi mnie jaki głąb jest urbanista miejskim.
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 7
do basenu i parku - 50m, do boisk i kortow - 0m :) inna kwestia jest to ze jak AWF bedzie mial dalej taka polityke to te boiska i korty zaraz zamienia sie w bloki....
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
to totalny gniot! po najmniejszej linii oporu, wypchane metry zawalone styropianem, blok, którego architekt powinien się wstydzić. patrząc na poprzednie inwestycje BMC, ta to jakaś porażka.
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 6
5 minut do lasu, 5 minut do skm, awf piękny teren na spacery z dziećmi mnóstwo ławek. Sam wychowałem 3-ke dzieci na AWFie. Cisza i spokój wieczorem. Plaża blisko, Sopot blisko. Najlepsza lokalizacja.
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 4
Fajnie tylko 65 mieszkan w 1 klatce i na to 1 winda!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
Ja mam 77 mieszkan i jedna winda i jakos zyje :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
i sie okazalo ze w drugiej klatce jest 49 mieszkan razem z parterem
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
BMC Przy odbiorze pełna olewka.
Opóźnienia w realizacji.
Generalnie radź sobie pan sam.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 6
Hm... Odbierałem mieszkanie i mój sprawdzający pochwalił jakość wykonania. Było drobne usterki ale dość szybko usunęli. Nie mam zastrzeżeń.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Słaby nieprzemyślany projekt obnaża amatorkę dewelopera
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 3