Osiedle Fotoplastykon

Osiedle powstanie w rozwijającej się południowej dzielnicy Gdańska – Rębowie, w spokojnej i zielonej okolicy w otoczeniu wzgórz. Osoby aktywne znajdą tu dla siebie wystarczająco dużo terenów rekreacyjno-sportowych. Lokalizacja sprawia także, że miłośnicy wypoczynku nad wodą lub w lesie mają stąd blisko na Kaszuby.

Usytuowanie osiedla zapewnia też dostęp do punktów usługowych i ...
więcej
popieram tę opinię 12 nie zgadzam się z tą opinią 5

Dzisiaj napisałam maila do BOK, odpowiedź poniżej:

"Dzień dobry.

Informujemy, że w dniu 22-01-2019 rozpoczęliśmy ostatnią fazę odbiorów urzędowych z gestorami sieci i Nadzorem Budowlanym. Proces odbiorowy przebiega pomyślnie. Kontrole z Państwowej Straży Pożarnej, Sanepidu i większości gestorów sieci zakończyły się wynikiem pozytywnym. Po wczorajszym przeglądzie z Powiatowym Inspektoratem Nadzoru Budowlanego pozostało nam kilka tematów do poprawy na terenie całego Osiedla, aby ostatecznie zamknąć cały proces odbiorowy. Deklaracją naszą i PINB jest powtórne spotkanie w przyszłym tygodniu, w dniu 31-01-2019, w celu ostatecznej akceptacji jednostki kontrolującej. Po jej uzyskaniu niezwłocznie będą Państwo informowani o terminach odbiorów.

Dziękujemy za cierpliwość i zrozumienie"

Chyba i tak nic nie przyspieszymy....
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Wysłali maile do każdego z was odnośnie dnia wczorajszego?????? Ja przed chwilą dostałam
31.01 2019 ponowna kontrola odbiorów
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Kontakt

Ktoś próbował kontaktować się z BOK? Cisza napisałam maila do siedziby do Warszawy,do BOK ale wszyscy mają na nas wylane ..Może ktoś ma jakieś świeże info?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Telewizja pewnie nic nie da (ale jeśli będzie taka sposobność to dolącze) osiedle hiszpańskie nagłośniło sprawe w tv i co dalej budowa nie ruszyła.... Może źle, że nic nie robimy (pójście chociażby grupowe) myślą ze są bezkarni i mogą robić z nami co chcą..
A jest tu ktoś komu przepadły pieniążki z mdm?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Może telewizja??
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

istny cyrk.. pierwszy raz spotykam sie z czymś takim ..jak można wziąć pieniądze a potem olewać klienta no krew mnie juz powoli zalewa..
z reklamacjami będzie to samo a nawet i gorzej..
Fajnie jakbyśmy grupą tam wpadli moze by sie w końcu troche przestraszyli....
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

BOK nie odpowiada na maile, Warszawa też milczy...
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Jeśli jest problem z otrzymaniem na tą chwile jakiej kolwiek informacji, strach myśleć co będzie z reklamacjami...
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Potwierdzam bylam w zeszla sob na guderskiego to oni nic nie wiedza mam sie kierowac do kierownika budowy albo dzwonic do bok
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Pytanie o Notariusza u którego podpisana była umowa deweloperska?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

No to chyba trzeba do administratora strony napisać ;)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

anonim
2019-01-22 21:02:22
mam mala sugestie co do strony na facebooku moze zrobmy ja prywatna by nikt z zewnatrz nie mial do niej dostepu glownie mowie o pracownikach
Może pora założyć zamkniętą grupę/forum? Nawet nie tylko na teraz a ogólnie na przyszłość. Tylko jaki pomysł na chociaż minimalną weryfikację? Może tylko osoby które będą w księgach wieczystych? Mogę się tym zająć
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Klient
2019-01-22 20:22:06
Informacje jaka dzisiaj otrzymałem z dz. sprzedaży powala na kolana, żeby nie powiedzieć gorzej.
"etap 1 został cały sprzedany, więc dz. Sprzedaży niema z resztą już nic wspólnego. Jeśli chcemy się czegoś dowiedzieć o odbiorach naszych mieszkań, bądź standardzie wykończenia to tylko BOK ale tel. brak, tylko email"
Mamy doświadczenie z innym Deweloperem, sprzedawca jest z klientem i dba o klienta do samego końca, aż do odbioru mieszkania i przeniesienia własności.
Polnord dba o klienta tylko do momentu sprzedaży mieszkania...
polnord czas pomyslec o zmianie podejścia do Waszych Klientów i jakości usług!
Rzeczywiście ostatnio patrzyłem na stronie i nie ma numeru do BOK, chyba za dużo ludzi dzwoniło:))

Jak rok temu kupowałem to zapisałem numer, ostatnio dzwoniłem i normalnie BOK działa
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

mam mala sugestie co do strony na facebooku moze zrobmy ja prywatna by nikt z zewnatrz nie mial do niej dostepu glownie mowie o pracownikach
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

Jak mogli otrzymać pozwolenie na użytkowanie skoro nie ma barierek na balkonach i droga dojazdowa do poszczególnych budynków jest nieskończona.
To było pewne... takk jak pisałem wcześniej odbiory w Styczniu można włożyć między książki.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Czyli do biura na Guderskiego nie ma po co jechać?? Niezłą taktykę sobie polnord obrał.. zero fizycznego kontaktu z osobami odpowiedzialnymi za cały pierwszy etap..nieźle nas robią w balona..
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1

Informacje jaka dzisiaj otrzymałem z dz. sprzedaży powala na kolana, żeby nie powiedzieć gorzej.
"etap 1 został cały sprzedany, więc dz. Sprzedaży niema z resztą już nic wspólnego. Jeśli chcemy się czegoś dowiedzieć o odbiorach naszych mieszkań, bądź standardzie wykończenia to tylko BOK ale tel. brak, tylko email"
Mamy doświadczenie z innym Deweloperem, sprzedawca jest z klientem i dba o klienta do samego końca, aż do odbioru mieszkania i przeniesienia własności.
Polnord dba o klienta tylko do momentu sprzedaży mieszkania...
polnord czas pomyslec o zmianie podejścia do Waszych Klientów i jakości usług!
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

sami musimy się o wszystko ubiegać bo sam z siebie nikt nie powiadomi bo po co przecież nie zarobili na nas wystarczająco dużo żeby nas informować na bieżąco haha
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Dokładnie..Ciekawe czy 1 lutego też będą mówić ze odbiory od 28 stycznia?! Aż się człowiekowi nóż w kieszeni otwiera na ich olewke klienta...Szkoda że nie mają na tyle odwagi żeby informować o sytuacji ..
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0