Wszystkim ktorzy zamierzaja stac sie klientem nc+ polecam wybrac inny punkt niz owy w CH Riviera... zaoszczedzi to moze Panstwu nerwow przy ewentualnych problemach gdyz kierowniczka tego stoiska jest osoba: niemila, opryskliwa, niekompetentna oraz niedajaca sobie wytlumaczyc ze jest w bledzie. a sprawa wyglada tak: na owym stoisku zostal zakupiony dekoder do telewizji na karte, w domu chcemy aktywowac karte poprzez telefon na infolinie nc+ a tu psikus ani karta ani dekoder nie istnieje w systemie. Przemily Pan z infolini nc+ zalecil więc zwrot sprzetu do owego punktu aby wymienic go na taki ktory aktywowac sie da... i tu zaczyna sie problem... jako ze mieszkamy za granica poprosilismy o pomoc czlonka rodziny, aby sprawa wygladalo jasno dzwonimy do punktu uprzedzic ze w weekend przyjdzie ktos kto wg zalecen odda dekoder i wezmie nastepny, mezczyzna ktory rozmawial z nami powiedzial ze nie ma problemu. dnia następnego gdy 'zjawiamy' sie na miejscu Pani kierownik tego punktu odmawia przyjecia dekedora jednoczesnie odsylajac nas do serwisu we Wroclawiu. Zazenowani sytuacja dzwonimy do Pani z punktu ktora za zadne skarby mimo zapewnien ze taka droge rozwiazania problemu zalecila nam