Parking centrum handlowego nie dla pracowników

Opinie do artykułu: Parking centrum handlowego nie dla pracowników.

Zarządca centrum handlowego Riviera w Gdyni zabrania pracownikom sklepów korzystać z parkingu wewnątrz obiektu i odsyła ich na parking miejski. Powód: auta pracowników zajmują miejsca autom klientów, a to oni są najważniejsi. W innych centrach handlowych w Trójmieście jest z tym różnie.

Trójmiejskie centra handlowe to miejsca pracy tysięcy ludzi. Niektórzy z nich, szczególnie ci mieszkający poza Trójmiastem, dojeżdżają do pracy samochodami. I gdzieś muszą swoje auta zaparkować. ...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Pracownicy powinni grupowo udać się do Wladz Galerii z zapytaniem i niech wskażą gdzie oni parkują

Władze powinny świecić przykładem !
popieram tę opinię 11 nie zgadzam się z tą opinią 4

niestety czasem to nie człowiek wybiera sobie prace...nie możesz tego zrozumieć ?
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 0

W Auchanie przy Szczęśliwej jest to samo...był parking wydzielony, ogrodzony, z monitoringiem tylko dla pracowników. Nagle dyrekcja go zlikwidowała i NAKAZAŁA pracownikom parkować auta w zupełnie innym, odległym od wejścia służbowego miejscu. Miejsce to jest nieoznakowane, nieogrodzone, nie ma monitoringu. Też słyszeliśmy, że zajmujemy miejsca klientom. W tej chwili sporo aut pracowników jest porysowanych, poobijanych, ponieważ klienci parkują na "naszym"| parkingu.
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 7

ale pracownicy jednego sklepu robią codziennie zakupy w innym w tej samej galerii

więc też są klientami i co im zrobisz?
popieram tę opinię 12 nie zgadzam się z tą opinią 8

I maja rację w Rivierze

Pracownicy zajmują miejsca od samego rana i to zawsze najbiższe wejść tak że w moim przypadku a jestem osobą niepełnosprawną zawsze dostanie się do Riviery graniczy z cudem jak jest wieczór albo południe stoją z papieroskami koło swoich aut i śmieją się z nas że szukamy miejsca jak idioci dookoła. Powinni zrobić identyfikatory i płatny parking wtedy by się nauczyli a tak będa dalej parkować jak najbliżej wejśc szlachta największa która nie może przejśc parę metrów i zostawić auto koło riviery nawet i auchan.

Gratuluję Rivierze za akcję byle takich więcej, człowiek jedzie wydac pieniadze a okazuje się że musi jechac dalej bo nie ma miejsca albo w deszczu musi jechać wózkiem bo wszystko zajęte.
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 12

to w Rivierze takie zarobki, że pracownicy auta mają??

bo te 200 miejsc wg Weronika Małgorzewicz to chyba tylko właściciele? liczba sklepów by się zgadzała.
ja nie wiem czego uczyli panią Weronika Małgorzewicz specjalistkę od merketing, bo chyba to jej pomysł skoro odpowiada za ten dział?
popieram tę opinię 20 nie zgadzam się z tą opinią 5

He he he

Nadczłowiek ma rację. Jeśliby się rozejrzeć, to dookoła sami ćwierćinteligenci. Niektórzy nawet nie potrafią zadbać o higienę osobistą (do takich osób, z pewnością mam dystans), już nie wspominając o bardziej wymagających czynnościach. Jeśli im (debilom) nikt nie powie, że mają coś zrobić/zmienić, to będą brnąć jak "lemingi" przed siebie w obecnym stanie. Totalne zero zdolności samodzielnego myślenia, wyciągania wniosków przyczynowo-skutkowych oraz uczenia się na własnych błędach. Historyjek możnaby opowiadać miliony, bo tacy ludzie nie zmienią się z wyżej wymienionych powodów. Nie zgodzę się tylko z jednym, debile używają kierunkowskazów, ale nie po to, aby zasygnalizować zamar wykonania manewru, tylko w gdy już owy manewr rozpoczynają. Co się dziwić, gdy egzamin się zdawało na zasadzie "wkuć, zdać, zapomnieć", czyli typową metodą dla dzisiejszej gromady debili. Jeśli prawda leży gdzie indziej, bardzo chciałbym się tego dowiedzieć, prawdopodobnie nie tylko ja. Chociaż, patrząc na dzisiejsze czasy (praca i jej płace, rozrywka, ustawowe zakazy/nakazy), jestem pewien, iż ta diagnoza społeczeństwa jest jak najbardziej trafna.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 1

Marych leki widzę dzisiaj nie wzięte.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 7

wyprany mózg

Inwektywy bez wysłuchania argumentów! Handel żyje z klientów, nie z pracowników sklepów. Droga Pani Aniu (imię zmienione? co to, jakaś sprawa o zabójstwo?), proszę zapytać pracodawcę o zdanie, skąd ma dla Pani pieniążki na wypłatę? Od rządu? Od ZUSu? Od Caritasu? A może inna praca? np. górnika, on też może zaprotestować, że pracodawca nie zapewnia mu dostępu do słońca, a jednak zjeżdża do kopalni i pracuje ciężko na życie.
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 5

Ciekawość

W jaki sposób samochody pracowników są "identyfikowane"?
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

Jedni i drudzy są siebie warci.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Weronika Małgorzewicz

wykształcenie tej pani? ukończona uczelnia? i kto nakładł jej do głowy takich bzdur? takiemu marketingowcowi złożyłbym wypowiedzenie jeszcze dzisiaj. klientów stracą dopiero teraz po takiej medialnej szopce z własnymi pracownikami. :)
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 9

I jeszcze niebezpieczny

Nie działa w Rivierze monitoring - jak okradli jedną wyspę to musieli policjanci w sklepie innym sprawdzać czy "ktoś nie przebiega z towarem" bo monitoring nie działał ;)
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 2

Dokładnie tak.

Riviera otwarta do 22 a dwie godziny wcześniej już żywej duszy nie ma, wszędzie sklepy typu "zapchaj dziurę" bo nikt nie dźwiga opłat.
popieram tę opinię 14 nie zgadzam się z tą opinią 6

Bo tutaj chodzi o BYT

pracowników! Pan Dyrektor tak o nas dba i pamięta ;)
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 3

Parkingi na wyższych poziomach otwierane są 'od święta'
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1