Parking centrum handlowego nie dla pracowników

Opinie do artykułu: Parking centrum handlowego nie dla pracowników.

Zarządca centrum handlowego Riviera w Gdyni zabrania pracownikom sklepów korzystać z parkingu wewnątrz obiektu i odsyła ich na parking miejski. Powód: auta pracowników zajmują miejsca autom klientów, a to oni są najważniejsi. W innych centrach handlowych w Trójmieście jest z tym różnie.

Trójmiejskie centra handlowe to miejsca pracy tysięcy ludzi. Niektórzy z nich, szczególnie ci mieszkający poza Trójmiastem, dojeżdżają do pracy samochodami. I gdzieś muszą swoje auta zaparkować. ...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ci superkulturalni pseudoochroniarze parkingu bez żadnych licencji i przeszkolenia ,wszystko donoszą dyrekcji kto jakim samochodem przyjeżdża
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Zastanawiam się tylko, czy jak ktoś pracuje na umowie tak zwanej śmieciowej, to też jest pracownikiem centrum? Chyba nie..
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

mnie tez dziwi zdziwienie

gdyby Riviera miała przeznaczony parking dla samych pracowników, to co innego, ale jesli brać pod uwagę ILOŚĆ pracowników (pewnie co najmniej 200), to przepraszam ale pewnie połowa parkingu byłaby zawalona samochodami blokujacymi miejsca parkingowe przez 8 godzin!!!

poza tym to od kiedy jakakolewiek firma ma obowiazek zagwarantowania parkingu dla pracownika?
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 1

Tak, tego właśnie.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2

Skad znają rejestrację aut?
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 3

Wróżka?
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 2

Bardzo ciekawe

Bardzo ciekawe jak centrum powiązało dane pracowników z numerami rejestracyjnymi - to nie są ogólnie dostępne dane.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 2

autor komentarza
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 1

Ryszard nowoczesny
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2

a samochód 10h zalega na parkingu
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 1

A ci ochroniarze na tym parkingu poziom 1-2 skąd oni ich wzieli,chyba gdzieś spod budy z piwem ,zero kultury
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Może w sklepie ze stanikami i majtkami to nie trzeba specjalnych kwalifikacji. A zapewne w ferworze bieganiny po sale off nie widzisz bardziej specjalistycznych sklepów, które z resztą nie mają sensu w tych galeriach.
popieram tę opinię 11 nie zgadzam się z tą opinią 3

Co cię to obchodzi,

pionku?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2

Nie narzekaj weż zmień pracę, weż kredyt i niemartw się już o nic przez 30 lat
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 2

Zadowolenie sprzedawcy jest najważniejsze,co tam klient.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Nie jest ważne ile klientów chodzi po sklepach -ważne żeby sprzedawca miał parking i był zadowolony.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

I nie pilnowany ,a tam w lesie obserwują co masz w bagażniku i w środku,i na ile opuszczasz samochód.Już nie raz tam widziałem złodziejaszków z lornetkami ,nawet kołpaki ci podwędzą,lusterka o rzeczach pozostawionych w samochodzienie wspomnę
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 8

No ludzie!

A o takim wynalazku jak parasol słyszała Pani? Naprawdę pokonanie tych 300m gdy pada deszcz to taki wielki wyczyn?
popieram tę opinię 30 nie zgadzam się z tą opinią 5

Odebrać zagraniczniakom i rozdać Polakom.(nacjonalizacja jak po wojnie)albo zabrać zagraniczniakom a ciebie na bruk.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0