Zamówiłam komputer 18 grudnia, przemiły pan zadzwonił do mnie w poniedziałek w celu potwierdzenia zamówienia. Trochę zmodyfikowaliśmy moje zamówienie, brakowało obudowy i musiałam wybrać inną ( chciałam aby komputer dojechał do mnie przed świętami ). Jakież było moje zdumienie jak w środę przed godziną 13 przyjechał komputer. Niestety oryginalnie zapakowany monitor nie chciał się uruchomić - zadzwoniłam do serwisu firmy Esc.pl co mam zrobić, aby moi synowie mieli sprawny komputer na święta. Pan z serwisu powiedział mi, że postara się zamówić kuriera po odbiór uszkodzonego monitora. O godzinie przyjechał kurier DHL i monitor został zabrany. Pewnie dna następnego był w Gdańsku w Esc.pl. Nowy monitor otrzymałam w piątek, z czego najbardziej cieszyli się synowie - komputer był prezentem pod choinkę.
Dziękuję bardzo za profesjonalną obsługę i bardzo szybki czas reakcji serwisu.