Pmożcie chcękupić w miarę tanio rower

Nie znam się na rowerach. Znalazłem stronę z ofertą w miarę tanich rowerów - chcę kupić kilka rowerów - dla siebie, żony i dzieciaków (w jednej firmie). Co sądzicie o tych rowerach: www.bikesport.pl Ważna jest dla mnie bezawaryjność i funkcjonalnosć.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Pmożcie chcękupić w miarę tanio rower

no, jezeli sie nie znasz na rowerach to lepiej nie zaczynaj od strony producenta rowerow...
nie chce zniechecac, ale sprzet ze strony ktora wymieniles jest raczej makrokeszowy i nie polecam takich zestawow nikomu - nawet kompletnym amatorom...

postaram się być bardziej konstruktywny - rowery na stronie przez Ciebie podanej są rzeczywiście podejrzanie tanie, choć droższe niż w "Żanie" ;)
Jeżeli chcesz jeździć czysto amatorsko powiny takie wystarczyć.
Główną wadą rowerów typu makrokesz jest kiepski osprzęt, powodujący konieczność częstych napraw - nie polecałbym Ci takich rowerów dla całej rodziny, gdyż zwykła rodzinna przejażdżka jelitkowską ścieżką skończyła by się dla Ciebie ubrudzonymi po pachy rękoma - zakładam, że Ty byś się podjął np zakładania spadających łańcychów i ciągłej regulacji przerzutek, które ze swej natury nie poddają się tej operacji (mówię cały czas o tanich, makrokeszowych modelach). Rowery na znalezionej przez Ciebnie stronie mają sprzęt powiedzmy markowy (Shimano) aczkolwiek nie z najwyższej półki. Z tym, że do rodzinnych przejażdżek nie potrzeba raczej osprzętu za jakieś grube tysiące. Myślę, że niska cena rowerów z tej strony wynika, z niskiej jakości ram - główną wadą bedzie tu duzy ciężar rowerów (ramy na pewno zrobione są ze zwykłej stali). Jeżeli Ci to nie przeszkadza to możesz chyba zdecydować się na taki zakup (zaznaczam, że nie testowałem nigdy roweru tej firmy i wypowiadam się czysto teoretycznie).