Podejście do klienta - TRAGEDIA !!!!!
Mimo świetnej lokalizacji, ładnego biura i przesympatycznych Pań na recepcji REGUS które służą zawsze pomocą i zawsze starają się pomóc rozwiązać problem, moja ogólna ocena to 1.
P. Kasia - manager- to katastrofa - korporacja Regus powinna lepiej dobierac sobie personel wyższego szczebla lub doszkalać go... Pani nie potrafi utrzymac relacji z klientem, na maile odpowiada zerojedynkowo nie podejmując rozmowy a często odpowiadając w ogóle nie na temat. Firmie zależy tylko na sprzedaży a nie na utrzymaniu klienta, klient nie dośc że nie otrzymuje informacji za co po kolei bedzie kasowany, to nie ma jeszcze do tego możliwości zreklamowania własnej firmy. Piękne reklamy REGUS gdzie mowa o tym jaką sieć kontaktów można rozwijać między sobą to jedna wielka BUJDA - nikt nikogo nie zna, nikt nie wie kto jest obok, nie ma nawet wewnętrzego mailingu ani np.stojaka z ulotkami kto kim się zajmuje - to wina bardzo złego zarzadzania wewnętrzego. Nie ma czegoś takiego jak cennik który dostajesz np. z umową że wiesz co masz w cenie a za co musisz zapłacić i ile - o wszystko musisz pytać.
Ogólnie to beznadziejna atmosfera, jesteśmy bardzo rozczarowani
P. Kasia - manager- to katastrofa - korporacja Regus powinna lepiej dobierac sobie personel wyższego szczebla lub doszkalać go... Pani nie potrafi utrzymac relacji z klientem, na maile odpowiada zerojedynkowo nie podejmując rozmowy a często odpowiadając w ogóle nie na temat. Firmie zależy tylko na sprzedaży a nie na utrzymaniu klienta, klient nie dośc że nie otrzymuje informacji za co po kolei bedzie kasowany, to nie ma jeszcze do tego możliwości zreklamowania własnej firmy. Piękne reklamy REGUS gdzie mowa o tym jaką sieć kontaktów można rozwijać między sobą to jedna wielka BUJDA - nikt nikogo nie zna, nikt nie wie kto jest obok, nie ma nawet wewnętrzego mailingu ani np.stojaka z ulotkami kto kim się zajmuje - to wina bardzo złego zarzadzania wewnętrzego. Nie ma czegoś takiego jak cennik który dostajesz np. z umową że wiesz co masz w cenie a za co musisz zapłacić i ile - o wszystko musisz pytać.
Ogólnie to beznadziejna atmosfera, jesteśmy bardzo rozczarowani