Pomoc przy zakupie używanego samochodu

Dzień dobry.Jestem świeżo upieczonym kierowcą - pierwszym w domu.Mamy odłożoną pewną kwotę pieniędzy na pierwsze auto - mam już klika typów na zakup ALE .... Nie mam z kim skonsultować czy warto/pojechać ocenić pod maską Jednym słowem poszukuję Dobrego mechanika który stwierdzi WARTO/NIE WARTO kupić dany samochód.

Może macie jakieś osoby które pomagały wam w kupnie waszego samochodu właśnie na takiej zasadzie ? Oczywiście nic za darmo tylko naprawdę fachowo itp
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Pomoc przy zakupie używanego samochodu

Mój mechanik ze mną nie jeździł. Brałam samochody do jego warsztatu. Za każdy około 100 zł mnie kasował. Aut było 5. 5 "igiełek". Przy ostatnim powiedział, że mogę kupić jeśli chcę. Już rok go mam i nic nie naprawiałam.

4 pierwsze auta "igiełki" mogły mnie kosztować po ładnych kilka tysięcy złotych po zakupie.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Pomoc przy zakupie używanego samochodu

Podjedź na Unruga 73 do p. Piotra. Tam jest myjnia i warsztat. Myślę, że w przyzwoitej cenie oceni czy auto jest warte zakupu.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: Pomoc przy zakupie używanego samochodu

Marek, napisz nam jakie auta konkretnie Cię tam zainteresowały (marka, model, rocznik, silnik). A najlepiej jak masz jakieś upatrzone to podeślij tu linki. Coś może doradzimy a poza tym dobrze wiedzieć o jaką markę chodzi i zaproponować specjalistę a nie mechanika, który wie o każdej marce "po trochu".
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Pomoc przy zakupie używanego samochodu