Pozytywnie

Z usług BN korzystam od kilku miesięcy. Osiedle, na którym zakupiłem mieszkanie zostało skazane jedynie na dostawę usług tv/internetowych od tego providera. Obsługa w biurze na morenie bardzo dobra. Podłączenie internetu do mieszkania ekspresowe, uprzejmy i kulturalny technik ! ( o dziwo tacy istnieją ). W czasie tych kilku miesięcy wystąpiła jedna awaria w postaci braku dostępu do internetu na czas kilku godzin ( w nocy około 2 ). Ceny usług są przystępne, jeśli chodzi o usługę tv póki co nie skorzystam. Tu oferta nie jest na chwile obecną atrakcyjna, na razie zadowalam się naziemną cyfrową ;).
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

Niezmiennie dążymy do najwyższej jakości świadczonych przez nas usług, jak również do najwyższej jakości obsługi Abonentów. Jest nam niemiernie miło, że podzielił się Pan swoimi pozytywnymi wrażeniami na temat naszych pracowników. Zapraszamy do kontaktu pod numerem 58 727 77 77 lub marketing@biall-net.pl, będziemy mogli dobrać dl Pana ofertę z pakietem kanałów cyfrowych, tak aby miał Pan komplet naszych usług w przyszłości.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0