Prezent dla dziadka książka historyczna - jaka?

Wiem co chcę kupić Książkę historyczną tematyka wojenna ... ale takich książek jest mnustwo a nie znam się na tym.

Może ktoś by mi polecił jakiegoś dobrego autora.
Kiedyś już kupiłam dziadkowki książkę Wiktora Suworowa (nie wiem jak się odmienia to nazwisko) "Lodołamacz" i podobała mu się.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Prezent dla dziadka KSIĄŻKA HISTORYCZNA - JAKA?

nikt nie ma do polecenia żadnej książki o tematyce historycznej?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Prezent dla dziadka KSIĄŻKA HISTORYCZNA - JAKA?

jaki okres historii interesuje twojego dziadka?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Prezent dla dziadka KSIĄŻKA HISTORYCZNA - JAKA?

myślę coś I - II wojna światowa
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Prezent dla dziadka książka historyczna - jaka?

no tak jest sporo książek, ale może coś o czasach PRL? Mnie ten okres w historii bardzo interesuje, a ostatnio miałam okazję czytać książkę Patryka Pleskota Zabić. Mordy polityczne PRL. Jestem nią zachwycona.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Prezent dla dziadka książka historyczna - jaka?

na bookmaster mają nawet ciekawą ofertę książek historycznych, możesz sobie popatrzeć
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Poszukaj może tutaj https://skupszop.plmają fajne i nie drogie oferty przeróżnych książek może znajdziesz ta wymarzoną dla dziadka ;)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Może nie znać tej historii, a po przeczytaniu jej wiem, że każdy powinien ją znać. Albania - https://virtualo.pl/ebook/bloto-slodsze-niz-miod-i232023/ Tam też mieli za sterami chorego człowieka. Czytając książki historyczne tym bardziej sobie uświadamiam w jak pięknych czasach żyjemy. Bo jakie mamy problemy? Z kasą? To nic. Co to są problemy ludzie wiedzieli, ale kiedyś!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum