Profesjonalna obsługa przy zakupie nowej Skody Octavia 3
Wchodząc do salonu czasami trzeba poczekać aż sprzedawcy się zainteresują klientem. Ja trafiłem na Pana Dariusza Małeckiego i spotkałem się z profesjonalną obsługą z jego strony. Umawiając jazdę testową przygotował dla mnie 2 samochody i zarezerwował dużo czasu. Za profesjonalne zachowanie uważam też przekazanie rozgrzanego samochodu do jazdy testowej. Mamy wówczas pewność, że klient nie będzie "katować" zimnego silnika.
Otrzymałem ostatecznie także najatrakcyjniejszą w Polsce cenowo ofertę. Szkoda tylko, że dopiero po przedstawieniu konkurencyjnej oferty. Tu przydałaby się zmiana polityki rabatowej salonu - lepsze oferty na start negocjacji. Podczas oczekiwania na wyprodukowanie auta byłem na bieżąco informowany o przesunięciach terminu, a Pan Dariusz odpowiadał na wszystkie moje techniczne pytania, nawet te, na które w innych salonach nie udzielono odpowiedzi. Wydłużony przez producenta termin produkcji dealer zrekompensował dodatkowym rabatem. Jedyna uwaga, to przydałoby się z 5L paliwa w zbiorniku wydając auto. Niestety chyba wszystkie salony Skody w Polsce wydają auto z prawie pustym zbiornikiem. Liczę, że serwis będzie tak profesjonalny jak Pan Dariusz, którego polecam.
Otrzymałem ostatecznie także najatrakcyjniejszą w Polsce cenowo ofertę. Szkoda tylko, że dopiero po przedstawieniu konkurencyjnej oferty. Tu przydałaby się zmiana polityki rabatowej salonu - lepsze oferty na start negocjacji. Podczas oczekiwania na wyprodukowanie auta byłem na bieżąco informowany o przesunięciach terminu, a Pan Dariusz odpowiadał na wszystkie moje techniczne pytania, nawet te, na które w innych salonach nie udzielono odpowiedzi. Wydłużony przez producenta termin produkcji dealer zrekompensował dodatkowym rabatem. Jedyna uwaga, to przydałoby się z 5L paliwa w zbiorniku wydając auto. Niestety chyba wszystkie salony Skody w Polsce wydają auto z prawie pustym zbiornikiem. Liczę, że serwis będzie tak profesjonalny jak Pan Dariusz, którego polecam.