REKLAMACJA BIURKA
13.04.2010r zakupiłem biurko za kwotę 2 799 zł nie dość, że otrzymałem je z widocznymi usterkami, wystający gwóźdż z lica szuflady, zwichrowane drzwiczki to po półrocznym używaniu, spuchł blat biurka, wprawdzie przyjęto reklamację, ale nic z tego nie wynikło z wyjątkiem wymiany blatu, ale już w innym odcieniu i z fakturą kory, na którym trudno pisać. Moje interwencje jak również interwencja Rzecznika Konsumentów w Gdyni noie robią większego wrażenia na właścicielu firmy RoyaL, a wręcz stanowią klasyczny pokaz arogancji i brak szacunku do klienta. Obecnie noszę się z zamiarem wejścia na drogę postępowania sądowego bowiem upływa już termin miesięcznego oczekiwania na na złożone przeze mnie kolejne pismo w sprawie wymiany biurka na nowe. Swoją opinię wyrażm publicznie - i jak się okazuje nie jestem w tym osamotniony - bowiem chcę uchronić innych potencjalnych nabywców felernych towarów tej firmy.