ROBYG wielkie rozczarowanie
Robyg nie trzyma standardów, żałuję zakupu mieszkania u tego developera. Po deszczach w Gdańsku zalało windy na Słonecznej Morenie, były nieczynne dwa tygodnie, w garażu woda stoi po byle deszczyku, do tego kiepska współpraca z klientem - generalnie wszelkiemu złu w budynku jest winny klient. Zero życzliwości i zrozumienia. Tylko foldery reklamowe mają piękne, rzeczywistość jest inna. standardy niby są wysokie, foldery reklamowe i prezentacje jak z bajki, a jak sie zaczyna mieszkać, to wychodzą wszystkie fuszerki i rozwiązania PRAWIE jak w prezentacji. Tak dokładnie jest w ROBYGU, opanowuje Gdańsk, wycina drzewa, stawia coraz więcej i więcej, a jakość jest naprawdę niska, pewnie im więcej buduje, tym bardziej sobie odpuszcza. No i te kontakty z klientem - doprawdy karygodne, dopoki nie kupi się mieszkania to skaczą wokól klienta, potem jest znacznie gorzej. Do tego slowem się nie zająknęli, że trzeba będzie zapłacić krocie za ostateczny akt notarialny.