~Verso Meble
(8 lat temu)
Dzień dobry
W odpowiedzi na Pana opinię , pragniemy poinformawać Pana ,iż kupił i odebrał Pan mebel w stanie nie uszkodzonym.
Złożył Pan reklamację po kilku tygodniach , jednakże wada zgłoszona przez Pana miała charakter uszkodzenia mechanicznego , co poparte było zdjęciami przesłanymi przez Pana i na tej podstawie została ona odrzucona.
Serwis nie ma obowiązku stwierdzenia wady naocznie.Nadmienię jednak , że zaproponowaliśmy Panu możliwość naprawy meble , lecz odpłatnie , zaproponowaliśmy też , iż pokryjemy w 50% koszty naprawy, jednak odrzucił Pan naszą propozycję.
Podam Panu prosty przykład , jeśli kupi Pan samochód i zarysuje go Pan po jakimś czasie to będzie Pan oskarżał dilera o to , że nie uznał Panu reklamacji.
Nadmienię jednak , że nadal podtrzymujemy naszą propozycję naprawy zaproponowany Panu w piśmie skierowanym do Pana.
Z wyrazami szacunku
Verso Meble
1
1