Rekordowy ruch w tunelu pod Martwą Wisłą

Opinie do artykułu: Rekordowy ruch w tunelu pod Martwą Wisłą.

W wakacje padł nowy rekord ruchu pojazdów w tunelu pod Martwą Wisłą . W lipcu i sierpniu obiema rurami pojechało ponad 400 tys. kierowców w każdym miesiącu. Jeśli ruch wciąż będzie rósł w takim tempie, to za rok osiągnięta zostanie maksymalna przepustowość tunelu.

Od otwarcia tunelu minęło już 2,5 roku. Od tego czasu ruch w obu rurach między Letnicą a węzłem Ku Ujściu ciągle rośnie. Ze statystyk, jakie udostępniło na naszą prośbę Centrum Zarządzania Tunelem wynika, że tylko w ciągu ...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

A co to ma do artykułu?

Może zhejtujesz jeszcze politycznie prognozę pogody?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 3

najlepszym sposobem jest zakazać aut

tylko ekotransport konny!!!!11!!
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 1

Nie, w rzeczywistości wirtualnej

A teraz biegniemy drugi raz. Tym razem sprawdzić jak daleko od placu Dam znajduje się najbliższy węzeł autostradowy.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Nie ma problemu

To poruszaj się inaczej
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

cyt "system jakim dysponuje Centrum Zarządzania Tunelem archiwizuje i analizuje dane tylko z ostatnich kilkunastu miesięcy"

biedni... nie mogą zarchiwizować danych, chyba im kupię pendriva
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 1

jak pionek prezesa moze byc niezalezny
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 2

Ale nikt nie powiedział, ze te 3 były zakorkowane :)
Przed budową tunelu i tymi zmianami w Letnicy chyba nikomu jadącemu z Zaspy do Nowego Portu nie przychodziło do głowy aby jechać tam przez Marynarki Polskiej... teraz część ludzi tak robi, czy to poprawia przepustowość ronda?

Inną sprawą jest, ze skrzyżowania i przejścia dla pieszych są wolniejsze na szerszych ulicach (piesi i samochody potrzebują więcej czasu na pokonaniu szerszych ulic) a jednocześnie więcej samochodów "najedzie" na światła dzięki podwyższonej szybkości między światłami.

Chodzi o to, żeby budować nowe drogi, ale o podobnej przepustowości a nie poszerzać jedne skupiając na nich ruch
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

budowa dróg dla aut też jak widać. wybudujesz, a korki wcale się nie zmniejszają. Smród i hałas w mieście coraz większy tylko.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 4

tym bardziej nie żyje jednym tunelem za ponad mld złotych
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 9

1% było za drogą ;)
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 4

Jak to "niby"?

Przecież ruch w tunelu wzrósł o 100 000 pojazdów w ciągu roku.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 3

mini tunel w miejsce kładki na wysok.Ołowianki uruchomić SKM Nowy Port ,tramwaj wodnny Stogi-Targ Rybny ,rej iii,ii nowy Port.Bastion Wisłoujście.Westerplatte ,Kapitanat,Brzeżno
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 2

a mówili po co to?

jednak ten Adamowicz coś robi i ma Łeb !
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 6