Rekordowy ruch w tunelu pod Martwą Wisłą

Opinie do artykułu: Rekordowy ruch w tunelu pod Martwą Wisłą.

W wakacje padł nowy rekord ruchu pojazdów w tunelu pod Martwą Wisłą . W lipcu i sierpniu obiema rurami pojechało ponad 400 tys. kierowców w każdym miesiącu. Jeśli ruch wciąż będzie rósł w takim tempie, to za rok osiągnięta zostanie maksymalna przepustowość tunelu.

Od otwarcia tunelu minęło już 2,5 roku. Od tego czasu ruch w obu rurach między Letnicą a węzłem Ku Ujściu ciągle rośnie. Ze statystyk, jakie udostępniło na naszą prośbę Centrum Zarządzania Tunelem wynika, że tylko w ciągu ...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

co za cymbał projektował drogi dojazdowe od strony zaspy?

nie wiadomo o co mu chodziło
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 7

zarąb...li Przymorze!

Kiedy tunel pod Pachołkiem?
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 12

jest tunel - źle, nie ma tunelu - też źle.
nie narzekajcie tylko cieszcie się z rozwoju miasta.
popieram tę opinię 16 nie zgadzam się z tą opinią 2

Rozwój infrastruktury w NP

Gdzie ten rozwój infrastruktury w Nowym Porcie, może ktoś widział ?
popieram tę opinię 12 nie zgadzam się z tą opinią 5

masz na mysli skok na amber gold, fakt niezla akcja zniknal prawie miliard zlotych

i prezydent sie z tego smieje na komisji, komendant nie wie o co chodzi, a prezes sadu nic nie pamieta. Dobrze skacza rąbaniutcy, to im trzeba przynac
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 12

ciekawy fragement, ale skąd ten wniosek?

"ponieważ liczba samochodów korzystających z takiej drogi powiększa się tak, aby maksymalnie wypełnić dostępną przestrzeń" - nigdy nie rozumiałem jak to jest możliwe niby. Skąd te samochody się biorą? Z pączkowania? Są jak bakterie czy pasożyty?
Myślę że teoria Lewisa Mogridgea jest mocno nadużywana w celu blokowania wszelkich inwestycji drogowych. W Gdańsku problem moim zdaniem z tego, że budujemy mnóstwo nowych mieszkań oraz biurowców, zaś dróg nie budujemy prawie wcale. Co gorsza, za nowymi biurami i miekszaniami nie idzie żaden rozwój komunikacji zbiorowej.
W skrócie - budujemy dużo nowych mieszkań i biurowców, zaś za mało budujemy nowych dróg oraz rozbudowy zbiorkomu.
popieram tę opinię 13 nie zgadzam się z tą opinią 1

zastanowienie się, czy nie warto przenieść się w pobliże miejsca pracy i sprzedaż samochodu

Przekierowanie środków na rozwój systemu szybkiej kolei miejskiej i innych alternatyw dojazdu samochodem do pracy i dowożenia dzieci do szkół.

Kręć kilometry dla Gdańska we wrześniu i październiku.
popieram tę opinię 11 nie zgadzam się z tą opinią 5

Chwileczkę

samochód nie jest jedynym sposobem poruszania się po mieście
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 12

nakłady poniesione na budowę tunelu mogłyby być bardziej produktywnie wydane na inne rozwiązania

tunel poprawia głównie dostęp do Gdańska ludziom mieszkającym poza Gdańskiem lub ludziom mieszkającym w Gdańsku ale pracującym poza nim i decydującym się na dojazd samochodem.

Gdyby doprowadzić kolejne dwa tory do Pruszcza Gdańskiego za ułamek nakładów na tunel, to możnaby stworzyć sprawną linię SKM od Pruszcza aż do Gdyni Chylonii.

Poprawa warunków dostępu do stacji SKM także przyniosłaby duże korzyści: być może tunel okazałby się niepotrzebny.

Wyzwaniem jest wybór priorytetów: na razie lobby infrastruktury samochodowej (mimo innych deklaracji) górą.
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 17

A teraz

Biegusiem sprawdzamy gęstość sieci autostradowej w Holandii i Danii. Jak Polska osiągnie porównywalny poziom, to można zacząć się bawić w robienie dobrze kalesoniarzom.
popieram tę opinię 13 nie zgadzam się z tą opinią 1

Siostro!

Pacjent majaczy.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

I prawidłowo

Budowa dróg dla rowerów to wyrzucanie pieniędzy w błoto.
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 5

radio gdańsk jest obecnie skrajnie upisowione
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 4

No nie wiem

W krajach trzeciego świata rowery trzymają się mocno.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 1

Jacy jesteśmy ?

Oczywisty sukces strategii rozwoju pod Adamowiczem.
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 6

posłuchajcie jak dziennikaraka traktuje adamowicza w radio gdańsk a jak gadała ze szczurem.

teraz jest wywiad w radio Gdańsk
popieram tę opinię 14 nie zgadzam się z tą opinią 1