PRZEJECHAŁEM PONAD 600 TYS
PRZYGODE Z KANGUREM ZACZEŁEM OD 1.2 60 KM W 1998 /NOWY/
MAŁO PALIŁ /AUTOSTRDY WŁOSKIE 5,3 L -PREDKOŚĆ 1OO /NAPRAWY GŁÓWNIE BELKA,AKUMULATOR,ZAWIESZENIE
PRZEJECHAŁEM 220 TYS I OK
DRUGI FIRMOWY 1,2 60KM /99-NOWY/ PRZEJECHAŁEM 130TYŚ I
W MIARE BEZ AWARYJNY TYLKO PADŁO SPRZEGŁO PALIŁ /OK 5,5-6,4L/ OBA MIAŁY ZBYT MAŁO SIŁY ALE MAŁO PALIŁY
W 2002 KUPIŁEM WOŁA ROBOCZEGO 1,9D 55 KM VANA /NOWEGO / POWOLNY LECZ PO MIEŚCIE OKI ALE SPALANIE 7 ROPY , BEZ AWARI POWOLI POKONAŁEM 100 TYŚ I SPRZEDAŁEM ,ZEROWA KULTURA PRACY ALE BEZAWARYJNY /DZIŚ MI GO ŻAL/ JEDYNY MINUS PRZĘGLĄDY CO 15TYŚ CZĘSTO I DROGO
W TYM SAMYM ROKU KUPIŁEM / NOWEGO/ 1,9DTI 80 KM REWELACJA ,SUPER PRZYŚPIESZENIE A SPALANIE ŚREDNIE...JAK PRZY BENZYNIAKU OK 6-6,5 ROPY /TU PORAŻKA LUB ZWYCIESTWO ,ZALEŻY OD CENY ROPA A BENZYNA/
TEN SILNIK LUBI SZYBCIEJ JEŻDZIĆ ,PRZĘGLODY WRESZCIE CO 30TYŚ ,JEŚLI CHODZI O AWARIE TO PO 235 TYŚ OBECNIE -
CZUJNIK W SINIKU PO 60 TYŚ,ZAWIESZENIE 2RAZY,AKUMULATOR,POMPA WSPOMAGANIA I SINIK LEKKO PRZECIEKA ALE PRAWIE BEZ DOLEWEK I uwaga ROZRZĄD 3 RAZY WYMIENIANY PONAD 1200 KAŻDORAZOWO BRAK-
ZAMIENIKÓW OGÓLNIE JESTEM ZADOWOLONY MOGŁYBY BYĆ CZĘŚCI TAŃSZE I SERWIS ,KŁOPOTLIWY IMOBILAIZER ...
0
0