Rozliczenia rzeczywiste wody - problemy.

Temat dostępny też na forum: Bojano Koleczkowo
Czy ktoś z Was korzysta z rozliczeń e-woda udostępniony przez Gminę Szemud? Jak nie to uważajcie.
Na początku lipca uruchomiłem obsługę rozliczeń e-woda oferowaną prze z UG Szemud. Myślę, fajna sprawa. Nie będzie trzeba dzwonić, jeździć, mniej papierów, rzeczywisty podgląd zużycia bez prowadzenia notatek. sr*nie w banie. Samo założenie konta mało intuicyjne. Dla osób mało biegłych w sprawach internetowych dosyć ciężkie. No, ale jakoś poszło. Uwaga potrzebna FV za wodę co najmniej majowa (taka nowa z ID klienta i numerem indywidualnym do wpłat)Dalej. Po założeniu trzeba zgłosić chęć rozliczeń wciskając odpowiednie guziki, bo samo założenie konta jeszcze nic nic nie znaczy. Po wciśnięciu nie ma weryfikacji elektronicznej, tylko trzeba czekać do trzech dni. OK, nie długo, nie spieszy mi się poczekam. Mija trzy, cztery, pięć dni .... trzy tygodnie. I co i g***o. Dalej czekam na weryfikację. Pytam się Was urzędnicy jaką i przez kogo? Wysyłam e-maila do EBOK poprzez formularz kontaktowy o rozwiązanie problemu, i co? I g***o. Brak odpowiedzi. Pytam się więc, kto to badziewie wymyślił? Ile to badziewie kosztowało? Ile to badziewie nas kosztuje (serwery, obsługa ect.)? Uogólniając - pani w kasie szybciej się wyrabiała z Pocztą Polską niż ten wasz "nowoczesny" (niestety nie darmowy) nabytek.
Sorry za słownictwo, ale trafia mnie szlag jak nasze pieniądze się marnują wydawane przez urzędników na badziewia.
popieram tę opinię 11 nie zgadzam się z tą opinią 3

Re: Rozliczenia rzeczywiste wody - problemy.

Spokojnie... nie przesadzaj... Z tym zalozeniem konta wcale nie jest tak zle i ciezko. Czy to takie wielkie halo, ze potrzebna bedzie faktura z maja. Korzystam juz z systemu, narazie tylko raz generowalem fakture.
Co do samego uruchomienia odczytow rzeczywistych i e-faktury, to racja, zakladalem konto w czerwcu i rowniez przez dwa tygodnie nie moglem doczekac sie aktywacji uslug, wiadomosc na E-BOK pozostala bez odpowiedzi. W tym momencie wrazenia mialem podobne, ze system do bani. Napisalem na adres UG, sprawe przekazoano do informatyka, ktory w mily sposob sprawe wyjasnil i wszystko dziala.
Gmina informowala, ze na poczatku moga byc problemy i prosza o wyrozumialosc... Jak dla mnie fajnie, ze probuja ulatwic nam i sobie zycie. Czy od razu trzeba tak ostro krytykowac. Wiecej optymizmu.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 7

Re: Rozliczenia rzeczywiste wody - problemy.

Dzisiaj zacząłem się logować(20:05) i czekam na e-maila w sprawie aktywacji konta.Raczej w automatycznie to nie idzie. Zobaczymy jutro.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Rozliczenia rzeczywiste wody - problemy.

Witam,
A ja przyznam ze rejestracja konta poszla blyskawicznie. Mimo, ze nie jestem nie wiadomo jak biegly w komputerowych kwestiach. Teraz oby tylko wszystko sprawnie dzialalo i bedzie super
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0