Rusza przebudowa Podwala Przedmiejskiego. Będą utrudnienia

Opinie do artykułu: Rusza przebudowa Podwala Przedmiejskiego. Będą utrudnienia.

W poniedziałek rozpoczną się prace związane z przebudową Podwala Przedmiejskiego. Na początek prace będą prowadzone na skrzyżowaniu z ul. Chmielną. Utrudnienia w ruchu aut zaczną się w poniedziałek, a w czasie majówki na Stogi nie pojadą tramwaje.

W poniedziałek firma MTM z Gdyni rozpocznie prace na ul. Podwale Przedmiejskie. To inwestycja zlecona przez Dyrekcję Rozbudowy Miasta Gdańska. Koszt inwestycji to blisko 16 mln zł. Ponad 12 mln zł to środki miejskie, w tym ok. 60 procent ...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

to nie kłótnia, to prosty spór merytoryczny - przejaw zaangażowania emocjonalnego stron

bez emocji nie ma życia.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

ta ankieta nie jest reprezentatywna.

Wielu mieszkańców jest za.

Na wielu spotkaniach z mieszkańcami przed przebudową tej ulicy wielu, którzy byli przeciw, dało się przekonać.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2

trzeba wysiąść z samochodu i przejść się kawałek.

czy jazda samochodem upośledza funkcję poruszania się pieszo?

Mam nadzieję, że nie w Twoim przypadku.

Dobrze, że nie spytałeś, jak samochodem dojechać pod Dwór Artusa.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 3

może dla pieszych działać lepiej

i o to chodzi.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 3

kumaty kierowca sam się zorientuje

nie kumaty mieszkaniec uzależniony od samochodu nawet jak zostanie poinformowany, to będzie narzekał.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1

mam wrażenie, że nawet jak byś z tego coś miał, to byś tego nie zauważył.

Żółć nienawiści do ludzi ogranicza wzrok.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

to że myślisz podobnie nie musi oznaczać, że nie myślisz fałszywie

prawda leży tam gdzie leży.

Poprawianie warunków życia deweloperów może poprawiać warunki życia mieszkańców i przyjezdnych (nie wszyscy z nich preferują korzystanie z samochodów w rejonie centrum miasta).

O tym nie pomyślałeś?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

piesi w przejściach podziemnych byli dyskryminowani i padali ofiarą meneli

nie tylko kierowcy stwarzają zagrożenie dla ruchu pieszych
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

na razie jest już od dawna miejscem przyjaznym dla rozwoju nadwagi, otyłości

i wielu innych chorób cywilizacyjnych.

Nie patrz na tę ulicę jako wyizolowany przypadek: chodzi generalnie o redukcję skali ruchu samochodów - zwłaszcza niepotrzebnych przejazdów na krótkie odległości.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

w dobrze zarządzanym mieście (np. takim jak Singapur) liczba samochodów dopuszczanych do ruchu

jest ściśle reglamentowana i kosztuje bardzo dużo pieniędzy.

Sensownym kierunkiem jest obciążanie kierowców kosztami, które ich decyzje generują - nie tylko podatki za paliwo, ale opłaty za korzystanie z przestrzeni miejskiej i pokrywanie kosztów wypadków, które powodują.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

powiedz to swojej 12 letniej wnuczce gdy będziesz ją wysyłał po bułkę z masłem

w listopadowe popołudnie.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

co chwilę to kolizje między użytkownikami samochodów

warto działać na rzecz przesiadania się kierowców na inne środki lokomocji, nie wywołujące takich kosztownych i bolesnych zdarzeń drogowych.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

problemem jest to, że wielu kierowców przejeżdża na późnym żółtym

lub na czerwonym.

Kierowcy potrafią kosić ludzi na chodnikach, drogach dla rowerów i przystankach tramwajów i autobusów.

Stąd warto inwestować w poprawę komfortu chodzenia pieszo i jazdy rowerem; uspokajając ruch w pobliżu tras obsługiwanych komunikacją miejską.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

dobrze prawisz, ale po co obrażasz nadmiernie wrażliwą grupę roszczeniowców?

oczywiście mam na myśli użytkowników samochodów.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

ludzie chodzący pieszo będą mieli krócej

nie utożsamiaj "ludzi" wyłącznie z kierowcami i pasażerami samochodów.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

te statystyki nie uwzględniają osób chodzących do pracy pieszo

jest takich więcej niż jesteś w stanie sobie wyobrazić.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

jadąc autem oddychasz powietrzem bardziej zanieczyszczonym spalinami

niż powietrze, którym oddycha rowerzysta jadący poza pasem jezdni oddzielonym od jezdni pasem zieleni.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

no i dobrze

Według mnie umożliwienie przejścia naziemnego jest bardzo korzystne dla turystów. Ten tunel to pomyłka. Władze miasta próbują ożywić kolejne rejony naszego kochanego Gdańska i chwała im za to. Ludzie, nie zapominajcie, że żyjemy z turystyki. Lawinowy rozwój biurowców w Gdańsku jest wynikiem tego, że pracodawcy coraz częściej dbają o swoich pracowników, w tym o możliwość ich rekreacji codziennej po pracy. To wszystko nakręca rozwój. Nawet jak szary Kowalski nie będzie od razu milionerem, to przynajmniej nie będzie musiał się martwić, żeby mieć pracę. Na rozwoju korzystamy wszyscy. Bądźmy sprawiedliwi
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1