Rusza przebudowa Podwala Przedmiejskiego. Będą utrudnienia

Opinie do artykułu: Rusza przebudowa Podwala Przedmiejskiego. Będą utrudnienia.

W poniedziałek rozpoczną się prace związane z przebudową Podwala Przedmiejskiego. Na początek prace będą prowadzone na skrzyżowaniu z ul. Chmielną. Utrudnienia w ruchu aut zaczną się w poniedziałek, a w czasie majówki na Stogi nie pojadą tramwaje.

W poniedziałek firma MTM z Gdyni rozpocznie prace na ul. Podwale Przedmiejskie. To inwestycja zlecona przez Dyrekcję Rozbudowy Miasta Gdańska. Koszt inwestycji to blisko 16 mln zł. Ponad 12 mln zł to środki miejskie, w tym ok. 60 procent ...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

ludzie są różni, chodzi o przesunięcie granicy kompromisu między nimi

dotychczas kierowcy dominowali, teraz inni będą mieli trochę lepiej a kierowcy trochę ustąpią.

Problemem kierowców jest nadmiar innych kierowców w tym miejscu, w którym oni chcą jechać lub parkować.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

budowa nowych dróg nie rozładowuje korków

tak jak popuszczanie pasa nie leczy, a sprzyja rozwojowi otyłości i nadwagi.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1

w USA w wielu miastach nie ma miast tylko są węzły autostradowe

jedyne sensowne miasta to te na wschodnim wybrzeżu: od Bostonu do Waszyngtonu, ale tam się likwiduje autostrady miejskie i stawia na rozwój wygodnych dróg dla rowerów i systemy komunikacji publicznej.

Houston i Los Angeles to jakość życia poniżej standardu cywillizowanego kraju, skala nadwagi i otyłości dzieci wożonych samochodami do szkół (inaczej się praktycznie nie da) przekracza wyobraźnię.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

przygotujcie jeszcze z 10 mln na zwiększone koszty

moge się założyć że na półmetku wyjdą nieprzewidziane koszta i trzeba będzie dołożyć.........proponuję dodać klauzule że wszelkie zwiększenia kosztów pokrywa firma która została wyłoniona...
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 2

miejscowy

Cytując mistrza: "Co by tu jeszcze spie*rzyć, Panowie? Co by tu jeszcze?"
W tej chwili, czyli przed otwarciem centrum handlowego budowanego na Targu Rakowym, na Podwalu Przedmiejskim tworzą się korki. Po zwężeniu i wybudowaniu kolejnych skrzyżowań te korki się zwiększą. A co będzie się działo za kilka tygodni gdy ruszy moloch zwany Forum Radunia? Tysiące ludzi z miasta i bliższych oraz dalszych okolic będzie chciało zrobić tutaj zakupy. Ci którzy mieszkają w okolicy odczują to najbardziej i żadne zaklinanie rzeczywistości oraz pisanie o możliwości jazdy Obwodnicą południową oraz tunelem pod Wisłą nie zmieni ich sytuacji. Mieszkając przy ul. Ogarnej, Piwnej, Długiej itp. trzeba jechać Podwalem Przedmiejskim. Czyli stać w coraz większych korkach zafundowanych przez miejskich reformatorów. Chcecie nas stąd wyrzucić? Powiedzcie to otwartym tekstem.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 5

miejscowy

A ty tam w ogóle kiedyś byłaś? Przecież tam są zjazdy dla wózków z każdej strony, i nie mówię tu o zjazdach przy schodach. W tej chwili każdy, nawet osoba niepełnosprawna na wózku może przejechać przez to skrzyżowanie bez problemu, więc nie rozumiem po co wydawać tak duże pieniądze na zrobienie czegoś co nie jest niezbędne. A może wiem. "To jest miś na miarę naszych możliwości. Ty wiesz, co my robimy tym misiem? My otwieramy oczy niedowiarkom. Patrzcie – mówimy – to nasze, przez nas wykonane i to nie jest nasze ostatnie słowo”
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 3

A czemu to robi dobrze deweloperom?

-> bo drożej sprzedadzą mieszkanie.

Dlaczego drożej sprzedadzą mieszkanie?
-> Bo jest wtedy lepsza lokalizacja

Czy sprawianie, że centrum miasta staje się lepszą lokalizacją jest czymś złym? Może, aby broń boże nikt nie zarobił należałoby na cyplu Wyspy Spichrzów zrobić śmietnisko, a na Długiej parking wielopoziomowy?
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Hehe, spokojnie

przy zajezdni już buduje się nowe osiedle. Może A. dostał tam jakieś mieszkanko to się doczekamy tej nieszczęsnej Hallera...
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

moze troche oleju do glowy ci dolac!

europejskie miasta to koszmar. wiec nie wiem czym sie zachwycasz. lepiej zobacz jak ruch jest zorganizowany w miastach usa. ktore sa dobrze przemyslane.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 3

socjalistyczny_gdanski

w miare rozwoju miasta nalezy poszerzac drogi wewnetrz miasta, rozwoj = wiekszy ruch pieszy i samochodowy. a tuytaj widze socjalistyczny regres serwowany prosto z brukseli rekoma ich pacholka.
pamietajcie kmioty tylko wladza i jej swita ma prawo jedzic autem, reszta bydla do komunikacji miejskiej i do fabryki robic na swych panow, a w zamian dostaniecie , pare godzin na odpoczynek, i z ubolewaniem, ale jednak dostaniecie tyle kasy by zjesc, oplacici co wam potrzebne i zeby w piatek na wodke wam starczylo. i potem znowu do roboty.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 5

Super. Wreszcie zasypią ten tunel przy Chmielnej. Będzie wreszcie można normalnie przejechać z wózkiem.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 8

Przedmieście

Od kiedy Dolne Miasto jest w Śródmieściu. Podwale Przedmiejskie jak sama nazwa wskazuje leży na przedmieściu miasta a nie w centum.
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 6

Z przerwą

na śniadanie, drugie śniadanie i lunch (kiedyś nazywany obiadem)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

może trochę zieleni dodac!

- wygląda koszmarnie, jak autostrada gdzies na peryferiach, a nie w europejskim, historycznym centrum
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 3

tak

Śródmieście nie powinno służyć do tranzytu.

Rozumiem, że w ramach oszczędności wprowadzimy ruch na Długiej. Patrz ile się tam przepustowości marnuje.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 9