SŁABO NAPRAWDĘ SŁABO

BRAK KLIMATYZACJI !!! brud w pokojach a w łazience grzyb :( internet bezprzewodowy często "znika"
jedyny + to świeżo wyciskane soki i lokalizacja
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 2

Odpowiedź obiektu:

Szanowni Państwo,
Bardzo serdecznie dziękujemy Państwu za wybór naszego hotelu jako miejsca swojego rodzinnego wypoczynku. Do wszystkich pobytów naszych gości a do rodzinnych w szczególności przykładamy wiele starań tak by sprawić, aby był wygodny i komfortowy, a w połączeniu z unikalnym otoczeniem hotelu zachęcał do ponownych odwiedzin.
Z ogromną więc przykrością odebraliśmy informację, iż podczas pobytu w naszym hotelu spotkali się Państwo z dużym dyskomfortem spowodowanym brakiem klimatyzacji oraz brudem i grzybem. Jest nam tym bardziej przykro, że nie informowali nas Państwo w trakcie swojego pobytu o swoich doznaniach. Mielibyśmy szansę, aby temu zaradzić i zrekompensować Państwu niedogodności.
Niestety tego dnia mieliśmy poważną usterkę systemu klimatyzacji w części pokoi, jednak ustalenie w których pokojach wpłynęła ona na poziom temperatury nie było możliwe w krótkim czasie. Gościom, którzy zgłaszali recepcji problemy przekazywaliśmy do dyspozycji w pokojach mobilne klimatyzatory, które znacząco łagodziły skutki usterki. Gdyby recepcja otrzymała od Państwa informację moglibyśmy podjąć stosowne działania. Możliwe było też udzielenie stosownej zniżki.
Natomiast nie ukrywamy, że Państwa stwierdzenia co do brudu i grzyba w naszym hotelu bardzo nas zaskoczyły. Sprawy związane z czystością w hotelu są dla nas absolutnie priorytetowe i przykładamy bardzo wiele starań by w tej materii nie było uchybień. Od długiego czasu nie mamy skarg tego rodzaju. Stałe kontrole sanitarne przeprowadzane przez różne, powołane do tego instytucje nie stwierdzają żadnych niezgodności w tym zakresie podczas swych licznych weryfikacji hotelu. Nie możemy oczywiście wykluczyć incydentalnej niekompetencji jednej z pań pokojowych, która być może wykonywała swoją pracę niezgodnie z przyjętymi w naszym hotelu standardami. Dlatego bardzo żałujemy, że Państwo nie zgłosili w recepcji swoich uwag podczas pobytu. Mielibyśmy szansę na potwierdzenie uchybień i wyciągnięcie konsekwencji służbowych wobec osób, które bezpośrednio zawiniły, jak i odpowiedzialnych za nadzór.
Zapewniamy Państwa, że w ostatnim czasie nie odnotowałam takich nieprofesjonalnych zachowań wśród naszych pracowników odpowiedzialnych za czystość w hotelu. W tym względzie otrzymujemy wiele miłych, pozytywnych opinii, potwierdzających wysoki standard świadczonych usług. Państwa opinia była dla nas druzgocącym zaskoczeniem, choć oczywiście rozsądek podpowiada, że w końcu musiała się zdarzyć, gdyż jak wiadomo wszyscy jesteśmy tylko ludźmi i nie można wykluczyć błędu osób wykonujących prace sprzątające i porządkowe. Zapewniamy jednak, że w codziennej pracy jesteśmy niezwykle skoncentrowani na wysokim poziomie czystości w pokojach.
Z Państwa opinii wyciągnęliśmy wnioski a w stosunku do całego zespołu zostały podjęte działania instruktażowe i szkoleniowe, ponownie przypominające wszystkie zasady i standardy hotelu w tym zakresie.
Niezależnie od wyjaśnień prosimy o przyjęcie naszych szczerych przeprosiny za całą zaistniałą sytuację. Przykro nam, że powodu niedociągnięć pracowników i wydarzenia o charakterze losowym (usterka klimatyzacji) spotkały Państwa tak niekomfortowe doświadczenia. Jednocześnie bardzo żałujemy, że w skutek braku informacji z Państwa strony nie mogliśmy podjąć działań, które być może sprawiły by, że Państwa pobyt przebiegłby w miłej atmosferze i na najwyższym poziomie pomimo początkowego, tak niefortunnego zbiegu wydarzeń, które zakłóciły Państwa doznania z tego pobytu.
Oczywistym jest, iż już nic nie cofnie tego co się stało, ale chcielibyśmy choć w niewielkim stopniu zatrzeć niemiłe wrażenia. Dlatego żałujemy, iż nie mogliśmy zaproponować rekompensaty za doznane niedogodności w postaci zniżki na wykorzystane usługi noclegowe podczas Państwa pobytu. Mamy nadzieję, iż pomimo wszystko pozwolą nam Państwo w przyszłości zaprezentować się we właściwym i typowym dla hotelu standardzie usługi.
Serdecznie zapraszamy po raz kolejny w wybranym przez Państwa terminie, aby mogli Państwo się przekonać, że świadczymy usługi na bardzo dobrym poziomie.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 7