Skandal i granda

Podpisuję się pod innymi negatywnymi komentarzami. Aż dziw bierze, że z takim podejściem do klienta ta "firma" nadal istnieje. Awizo znalazłam przypadkowo na parkingu w pobliżu wejścia do klatki. Paczki przynoszą mi różni kurierzy jak i Poczta Polska, ale tylko DHL ma z tym problem.
Obsługa w biurze tragiczna, na zasadzie, żeby klient czasami nie przeszkadzał paniusiom w siedzeniu. Odpowiedzi na pytania tonem niemal opryskliwym.
Pomijam zupełnie osobliwe zasady nadawania paczek ale upominanie się tygodniami o swoje pieniądze po wysłaniu za pobraniem to już zupełne przegięcie.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

NEGATYW

Również podpisuję się pod złą opinią na temat DHL. Jeden kurier zostawił mi awizo przywieszone na szlabanie przy wjeździe na osiedle cztery bloki od mojego mieszkania (dowcipniś jakiś), drugiego nie dogoniłam wracając ze spaceru z psem, a kiedy się do niego dodzwoniłam stwierdził, że nie ma czasu się wracać, a dzwonić do mnie nie musiał. Zdarzają się też pomocni kurierzy, ale niestety z większością jest problem.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Skandal i granda

Zgodzę się, że obsługa jest skandaliczna, panie odbierające telefon w obsłudze klienta traktują Cię jak natręta i ich ton jest opryskliwy. Jeżeli nie przepadają za swoją pracę to chyba pora znaleźć sobie inne zajęcie. Na ich miejsce będzie wiele chętnych osób, ktore profesjonalnie obsłużą klienta. Aż dziw, że szefostwo się tym nie zainteresuje.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0