Skandaliczna obsługa klienta
Obsługa posprzedażowa jest skandaliczna. Dowiedzieliśmy się, że w momencie odbioru mieszkania od dewelopera odłączą nam prąd. Wiem, że w innych budynkach takie praktyki nie były stosowane. Jak Klient ma teraz wykończyć mieszkanie? Energa nie podłączy licznika z dnia na dzień. Pani drwiącym głosem szydzi, że jest jej niezwykle przykro, że z tego powodu jesteśmy rozgoryczeni. Nie polecam firmy ROBYG. Jakość obsługi jest poniżej parteru, Panie opryskliwe, niemiłe. A'la Opiekun budynku- Pani Sara to żenada i szczyt niekompetencji! Odbiór mieszkania rażąco przesunięty o czym dowiedzieliśmy się przypadkiem. Firma nie dba o Klienta - przy takiej cenie za mieszkanie to wstyd! Nikomu nie polecam. Są na rynku porządni deweloperzy a nie taki bubel jak Robyg.