SobOtnia Impreza , Dziewczyny nie macie z kim pójść ? -

Temat dostępny też na forum: Wrzeszcz Górny Oliwa
Hej :) Z reguły nie uciekam się do takich sposóbów , ale czasem życie do tego zmusza :)

Jutro sobota :))Dlaczego mam siedzieć sama w mieszkaniu , gdy może większa część z Was zrobi to samo - A WYSTARCZ CZASEM POGADAĆ .
Studiuję na UG mgr , nie znam jeszcze do końca trójmiasta i nie zdążyłam zawrzeć tylu znajomości ile bym chciała.

Czy znajdą sie tu sympatyczne dziewczyny chcące wybrać się jutro z Gdańska na imprezę do Sopotu ?

Po prostu pobawić się , spędzić miło wieczór, pogadać i przede wszystkim nie schodzić z parkietu :)

Jeśli nie czeka na Ciebie w domu stęskniony chłopak, zniecierpliwiony pies... krzycząca mama, czy też nie będzie Cię akurat jutro " bolał brzuch"
- jeśli zostawisz te wszystkie preteksty hen daleko i zechcesz bawić się do samego rana napisz :)

SOBOTA, 5 listopada - dziewczyny potrafią bawić się wspólnie :)))

Zaspa, Wrzeszcz, Oliwa , Przymorze !!!! :)
Syla
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: SobOtnia Impreza , Dziewczyny nie macie z kim pójść ? -

Hej :)
Również siedzę dzisiaj sama w mieszkaniu, wszyscy znajomi wyjechali na weekend poza trójmiasto.
Nie mam w sumie z kim dzisiaj się wybrac na jakies party.
Jestem na III roku na Ug.
Tylko może jakiś klub w Gdańsku?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

SobOtnia Impreza , Dziewczyny nie macie z kim pójść ? -

hmm... a znasz w Gadansku jakieś fajne kluby ? możesz któryś zaproponować ? z jakiego os jesteś ?

:)

Hejka czy imprezka w sobotę jest nadal aktualna? Ja jestem chętna na najbliższy weekend :-)

Siemka dziewczyny!
Jestem Marlena mam 24 lata. Chętnie poszerzę swoje grono znajomych bo brakuje mi takiej kumpeli od serducha jak to sie mówi. Poznam wesołą koleżankę/ki w celu wspólnych wypadów na miasto (kawka, kino zakupy imprezka :) O w ten weekend możemy śmignąć na jakieś party ! .Pozdrawiam serdecznie. aishaaa87@wp.pl