Średnio
W momencie przyjęcia komputeru do serwisu pani ostrzegła, że na diagnozę będzie trzeba czekać do tygodnia - ok. Po tygodniu dzwonię i dowiaduję się, że muszę czekać jeszcze tydzień. Po półtorej tygodnia telefon od serwisanta z diagnozą i wyceną. Przewidywany czas realizacji ~tydzień, max dwa. Po 2 tygodniach telefon, że to jednak nie to co myśleli, bo wyjęli kartę SD z czytnika i działa. Na sprawdzenie czy to wina karty czy czytnika trzeba było pana z serwisu długo namawiać. Miał oddzwonić wieczorem, a skontaktował się następnego dnia około południa.
Podsumowanie - z tygodnia na diagnozę i kilku dni na naprawę zrobił się ponad miesiąc. Plusem jest uczciwość, bo za wyjęcie karty SD mogli skasować te obiecane 400-500zl. Natomiast jakość obsługi klienta i terminowość w moim wypadku były poniżej jakiegokolwiek poziomu.
Podsumowanie - z tygodnia na diagnozę i kilku dni na naprawę zrobił się ponad miesiąc. Plusem jest uczciwość, bo za wyjęcie karty SD mogli skasować te obiecane 400-500zl. Natomiast jakość obsługi klienta i terminowość w moim wypadku były poniżej jakiegokolwiek poziomu.