Średnio

W momencie przyjęcia komputeru do serwisu pani ostrzegła, że na diagnozę będzie trzeba czekać do tygodnia - ok. Po tygodniu dzwonię i dowiaduję się, że muszę czekać jeszcze tydzień. Po półtorej tygodnia telefon od serwisanta z diagnozą i wyceną. Przewidywany czas realizacji ~tydzień, max dwa. Po 2 tygodniach telefon, że to jednak nie to co myśleli, bo wyjęli kartę SD z czytnika i działa. Na sprawdzenie czy to wina karty czy czytnika trzeba było pana z serwisu długo namawiać. Miał oddzwonić wieczorem, a skontaktował się następnego dnia około południa.
Podsumowanie - z tygodnia na diagnozę i kilku dni na naprawę zrobił się ponad miesiąc. Plusem jest uczciwość, bo za wyjęcie karty SD mogli skasować te obiecane 400-500zl. Natomiast jakość obsługi klienta i terminowość w moim wypadku były poniżej jakiegokolwiek poziomu.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

Dziękujemy za sprawiedliwy komentarz.
Faktycznie, mankamentem całej tej sytuacji był czas. W przypadku tego laptopa wszystko wskazywało na uszkodzenie elementu odpowiedzialnego za prawidłowe działanie podzespołów na płycie głównej. Tak jak Pan wspomniał, okazało się, że to uszkodzona karta SD, której nie zauważyliśmy w gnieździe, zakłócała pracę dysku.
Serwisant skontaktował się następnego dnia, gdyż nie nie miał pełnej diagnozy w sprawie, o którą Pan pytał. Nie chcąc wprawadzić Pana w błąd, dokładnie zbadał temat i skontaktował się następnego dnia.
Dziękujemy za wspomnienie o naszej uczciwości- zależy nam na zaufaniu i zadowoleniu klientów.
Mamy nadzieję, że laptop do Pana dotarł bezpiecznie i nie będzie sprawiał już więcej problemów.

Pozdrawiamy Pana Serdecznie
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0