Staż w Urzędzie Miasta

Temat dostępny też na forum: Nauka Praca
Witam :) Studiuję administrację na studiach magisterskich, wiecie może czy jest szansa na staż w Urzędzie Miasta? (Staż organizowany przez Urząd Pracy).
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Staż w Urzędzie Miasta

A nie lepiej zadzwonić do kadr w Urzędzie Miasta i zapytać? Przejedź się do urzędu pracy w Wejherowie i dowiedz się jakie są warunki ewentualnego stażu. A najpierw dowiedz się w Urzędzie Miasta czy w ogóle mają oferty.

A tak w ogóle to dziwię się, że szukasz odpowiedzi tutaj, zamiast u źródła. Czego was na tych studiach uczą? Bezradności życiowej.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Staż w miejskim referacie o takiej porze roku ?? To się koleżanka Weronika obudziła chyba dopiero z jesiennej drzemki, he, he...Jeśli są jakiekolwiek staże (w co wątpię z powodu braku kasy w PUP na ten rok), to przeważnie w okresie letnim (V / VI - początek X) lub ewentualnie wiosennym (III-V). I o takie staże trzeba pytać najpóźniej do Gwiazdki (dot. staży wiosennych) lub najpóźniej w połowie maja (dot. sezonu letniego). Tak było przynajmniej niedawno w gdańskim magistracie, więc w Wejherowie może być podobnie.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Nie mam możliwości w tym tygodniu iść do Urzędu Miasta, bo jestem chwilowo w innym mieście :) A jeżeli chodzi o staż to chciałabym sie postarać od przyszłego roku, ale już w tym roku chcę złożyć dokumenty na staż :)